  • 41. Data: 2013-10-10 00:08:02
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    news:8491c7fc-b3d9-42f5-a0aa-86e1e37d03fc@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:16:42 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ale tylko zepsute. Szkoda d�em�w na takie �cierwo.
    Pmiętaj że oprócz dłużnika jest tez wierzyciel który zmuszony jest
    skorzystać z usług komornika nie dlatego bo tak lubi tylko dlatego bo ktoś
    go oszukał, ktoś za coś nie zapłacił czy z czegoś sie nie rozliczył

    Kris doczytaj
    nie jej dlug tylko jej meza
    i maja rozdzielnosc majatkowa
    wiem ze niektorzy tez kombinuja ale tu chyba ktos przesadzil

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 42. Data: 2013-10-10 00:27:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-09 19:44, wolim pisze:
    > A swoją drogą, ciekawe kto będzie odpowiedzialny, jak ktoś kupi słoik
    > grzybów i się przekręci, bo się okaże że były trujące.

    Kobieta się napracowala przy robieniu tych przetworów, a ta komornik tak
    tanio to wszystko wycenila. Ona ma jakiś cennik? Raczej nie.

    --
    animka

  • 43. Data: 2013-10-10 06:48:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    3

    > rotfl kurwa ze tak powiem :)

    Zgnoić, upodlić, odrzeć z godności...
    To taka wersja lub forma systemowego zamordzia.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 44. Data: 2013-10-10 07:41:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 00:08:02 UTC+2 użytkownik HANA napisał:
    > Kris doczytaj
    Nie chce mi się czytac. Pisałem ogólnie.
    Zreszta znając życie pismak napisał że te dżemy to było jedyne pożywienie ciężko
    chorej emerytki lub biednego dziecka itp

    > nie jej dlug tylko jej meza
    > i maja rozdzielnosc majatkowa
    > wiem ze niektorzy tez kombinuja ale tu chyba ktos przesadzil
    Może i przesadzili
    Nuie znamy drugiej strony medalu.
    A z tym męzem i z rozdzielnością to może być tak jak z człowiekiem co odemnie
    mieszkanie wynajmuje. Alimentów na trójkę dzieci z poprzedniego związku wisi juz na
    ponad 25tys.
    Od kilku lat z inna kobietą wynajmuje odemnie mieszkanie i oficjalnie jest goły. Ze
    mną sie rozlicza co do grosza ale jak komornik zapuka to samochód zapisany na jego
    obecną partnerke, telewizor również jej a on biedny szuka pracy itp.
    Gość pracuje na czarno, ma fach w rękach i zarabia całkiem sporo, żyją na przyzwoitym
    poziomie a komornikowi rzuca coś koło 100zł miesięcznie- tylko po to aby go nie
    posadzili.
    Z drugiej strony jego była żona i trójka jak by pismak napisał głodnych, biednych
    dzieci.

  • 45. Data: 2013-10-10 08:48:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 07:41:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie chce mi się czytac. Pisałem ogólnie.
    >
    > Zreszta znając życie pismak napisał że te dżemy to było jedyne pożywienie ciężko
    chorej emerytki lub biednego dziecka itp

    Dokladnie. Przeczytaj/cie ten artykul:

    http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    Jak wrazenia po przeczytaniu? Ja sie oburzylem na komornikow, ze weszli
    na posesje bez zgody wlasciciela, ze prywatnosc w tym kraju nie istnieje
    i takie tam.

    Prawda jednak byla zupelnie inna - furtka byla uchylona, w srodku stalo
    auto z kartka z ogloszeniem o jego sprzedazy (co moglo sugerowac w polaczeniu
    z uchylona furtka ze mozna wchodzic ogladac). Komornik najpierw zadzwonil
    domofonem, jak nikt nie otwieral - wszedl do srodka i chcial wypisac
    wezwanie i wsunac w/pod drzwi. Psa nie bylo na podworku. Babka wszystko
    obserwowala z domu i jak zobaczyla ze komornik z pomocnikiem wszedl na plac
    - z premedytacja otworzyla drzwi, wypuscila psa, zamknela drzwi i udawala
    ze pies tam sobie biegal. Czyli ewidentna wina babki, a nie komornika jak
    sugeruja pismaki...

    Kolejny dowod na to ze nie ma co wierzyc naszym wspanialym "dziennikarzom" bo
    zawsze jest druga strona, ktorej zeznania moga przedstawic sytuacje w zupelnie
    innym swietle :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2013-10-10 08:54:15
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]

    > "dziennikarzom" bo
    > zawsze jest druga strona, ktorej zeznania moga przedstawic sytuacje w

    Chwila, chwila, to nie ta bajka :)
    Tu dywagujemy o komorniczce, która zapier.... słoiki z przetworami na
    zimę, a nie o komornikach pogryzionych przez psa.

  • 47. Data: 2013-10-10 08:56:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 06:48:54 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > Zgnoić, upodlić, odrzeć z godności...
    > To taka wersja lub forma systemowego zamordzia.
    A co zrobic z byłym pracodawca mojej mamy:
    Moja mama(jak i kilka innych kobiet pracujących u niego) maj nakaz zapłaty czy jak to
    się tam nazywa na ponad 6tys zł + odsetki za 3 czy nawet 4 lata juz.
    Gościu firme zamknął z pracownicami sie nie rozliczył z dostawcami itp równiez.
    Komornik mamie odpisał- "egzekucja bezskuteczna" i dopisał że jak dowiemy się o
    jakims majatku do zlicytowania to mamy mu dac znać.
    Dowiedziałem sie nioedawno że od jakiegoś czasu już roku gość prowadzi sklep i spory
    przydrożny bar. Auto którym sie porusza też kilkanaście tysi kosztuje.
    Oczywiście zgłosiliśmy to komornikowi, wiem że komornik był w "jego" lokalach i
    sprawdzał w wydziale komunikacji. Działalność jest założona na byłą żone auto też.
    Gość ma sie dobrze i śmieje się w oczy tym którym kase wisi.
    Myślę że tu zgnojenie, upodlenie itp wcale by nie było zlym rozwiązaniem.
    Kazdy medal ma dwie strony i trzeba o tym pamiętać.

  • 48. Data: 2013-10-10 09:06:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 08:54:15 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Chwila, chwila, to nie ta bajka :)
    > Tu dywagujemy o komorniczce, która zapier.... słoiki z przetworami na
    > zimę, a nie o komornikach pogryzionych przez psa.

    A skad wiesz jak bylo naprawde? Moze babka ma "drugie zycie" w ktorym zyje
    w dostatku, a tylko udaje biedna mamusie zeby wszyscy byli po jej stronie? :)
    Nie wiesz dokladnie jaka tam jest sytuacja, znasz tylko te ktora przedstawily
    media, a one niestety przedstawiaja wszystko tak zeby zrobic show i
    przyciagnac widzow przed ekran. Rzeczywistosc byla czasem zupelnie odmienna.

    Moja sasiadke naciagnal facet (pracownik banku!) na 90 tys pln, obiecywal
    gruszki na wierzbie, a sasiadka starsza kobiecina, bardzo naiwna, z chorym
    synem. Oddala mu cale oszczednosci, nabrala kredytow na ~40 tys pln w roznych
    parabankach i teraz jest gola i wesola i z emeryturki nie jest w stanie
    w ogole przezyc (i oddawac ciagle rosnace zadluzenie). Sprawa w sadzie
    wygrana, komornik ma w rece nakaz i co? Nic nie moze zrobic bo wszystko
    zapisane na zone. Przynajmniej goscia posadzili na 3m-ce bo ofiar znalazlo
    sie wiecej ale kasy chyba sasiadka dlugo nie zobaczy. Jak myslisz - jak te
    sytuacje przedstawilyby media? :-) Biedny mlody czlowiek na starcie
    swojego zycia pozbawiony wolnosci, w pudle siedzi, a taki dobry chcial byc
    i tylu osobom pomoc (podobno obracal ta kasa na gieldzie). Daj spokoj,
    wylacz TV, przestan ogladac wiadomosci/panorame/teleekspres i inne tego
    typu odmozdzajace programy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2013-10-10 10:36:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 09:06:36 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > A skad wiesz jak bylo naprawde? Moze babka ma "drugie zycie" w ktorym zyje
    > w dostatku, a tylko udaje biedna mamusie zeby wszyscy byli po jej stronie? :)
    Gdzies tam wyżej poodałem link do informacji że komornik psa chciał zlicytować.
    Też pismaki pisały że dziecku pieska zabiera wredny komornik itp.
    Co dziwne nagle kasa sie znalazła i dług został spłacony zanim piesek na licytację
    trafił.
    Czyli jednak kase dłuznik miał tylko nie mieł ochoty spłacac.
    Wyżej opisałem jak mama nie może kasy odzyskac od "biznesmena"
    Nawet gdyby koszty zajęcia były wyższe od wylicytowanej kwoty to jestem za tym aby
    takiemu nawet dżemy i grzybki zabrali. Sam bym to kupił i wylał takiemu na
    wycieraczkę.

  • 50. Data: 2013-10-10 10:52:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 08:48:09 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka->skazana-pies-uspiony.html
    Ot pismaki.
    Tytuł sugeruje że pies został uspiony bo pogryzł komornika.
    Przez wrednego komornika trzeba było uśpić pieska.;)
    A jak sie wczytac to się w końcu okazuje że piesek nieszczepiony a uspiony został
    przez swoja właścicelkę bo się go bała.