  • 31. Data: 2015-11-05 09:08:25
    Temat: Re: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-11-05 o 09:03, wolim pisze:

    > Tak jest. Urban legend odkładam między półki. No, chyba że te
    > doświadczenia są sprzed wojnia. Swoją drogą, czytnik podkreśla mi
    > "wojnia". Widać nie dostosowany do polskich warunków :)

    A dlaczego nie po prostu "sprzed wojny"?
    Nie ma takiego słowa "wojnie". Jest międzywojnie.
    No a cóż, w maglu, z którego ja korzystałam swego czasu, rzeczywiście
    tak robili. Kilka lat temu.

    Ewa

  • 32. Data: 2015-11-05 09:17:47
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-05 o 09:08, FEniks pisze:

    > A dlaczego nie po prostu "sprzed wojny"?
    > Nie ma takiego słowa "wojnie". Jest międzywojnie.

    Jak jest międzywojnie, to i przedwojnie, powojnie, i sprzed wojnie. :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 33. Data: 2015-11-05 09:22:07
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-04 o 18:02, bbjk pisze:

    > O życiu prywatnym nie opowiadam publicznie :)

    Z ten Twój nick oznacza BiBoJKę? :)

  • 34. Data: 2015-11-05 10:11:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wolim pisze:

    > Jak jest międzywojnie, to i przedwojnie, powojnie, i sprzed wojnie. :)

    Skoro jest "przedwojnie", do doświadczenia są "z przedwojnia". U mnie
    nie podkreśla. Dobrze dostosowała się bestia do polskich warunków.

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2015-11-05 10:39:02
    Od: bbjk <b...@p...pl>

    W dniu 15-11-05 o 09:22, wolim pisze:

    > Z ten Twój nick oznacza BiBoJKę? :)

    Nie, nie.
    Nie wszystko wynika z bojania, a internety, to tylko internety, nie są
    najważniejsze w życiu, a może nawet niewiele ważne.
    Życie prawdziwe jest gdzieś indziej i gdzieś indziej o własnym rozmawiam :)
    --
    B.

  • 36. Data: 2015-11-05 10:40:26
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-11-05 o 09:17, wolim pisze:

    > Jak jest międzywojnie, to i przedwojnie, powojnie, i sprzed wojnie. :)

    Ale "wojnie" nie ma. :)

    Według jakiego prawa z "przedwojnia" zrobiło się "sprzed wojnie"?

    Ewa

  • 37. Data: 2015-11-05 14:07:38
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-05 o 10:40, FEniks pisze:

    > Ale "wojnie" nie ma. :)
    >
    > Według jakiego prawa z "przedwojnia" zrobiło się "sprzed wojnie"?

    Bo tak!

    Pozdrawiam,
    MW

  • 38. Data: 2015-11-05 14:08:29
    Od: wolim <n...@p...tu>

    > Skoro jest "przedwojnie", do doświadczenia są "z przedwojnia". U mnie
    > nie podkreśla. Dobrze dostosowała się bestia do polskich warunków.

    Ty mi tu nie filozuj!

    :)

    Pozdrawiam,
    MW