  • 11. Data: 2017-01-11 23:25:04
    Temat: Re: Zima
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Na wiosnę?! To raczej odgrzewane kotlety.

    Jeśli długotrwałe mrozy wysuszą powietrze, mogą być
    liofilizowane. Obawiam się jednak, że mogą też zostać
    uwędzone. W smogu.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2017-01-11 23:25:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz napisał:

    > Zupełnie rozsądnie.
    > Ja też na ogół żywię się mrożonkami i jakoś zyję.

    Rozsądniej żywić się mrożonkami, niż mrzonkami.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2017-01-12 10:49:12
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Wiosna idzie?

    Hejka. A dziś odmiana. Mrozu prawie nie ma ale za to w nocy nawiało i
    napadało na biało i dalej sypie i zawiewa.
    Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

  • 14. Data: 2017-01-12 19:35:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. A dziś odmiana. Mrozu prawie nie ma ale za to w nocy
    > nawiało i napadało na biało i dalej sypie i zawiewa.
    > Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

    Szukałem dziś tej rusałki po całej kuchni, ale też gdzieś nawiała.
    Mrozu nie ma wcale, nie tylko prawie.

    --
    Jarek