  • 11. Data: 2010-11-14 17:36:33
    Temat: Re: Znowu spadła izolacja
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 14 Nov 2010 17:02:07 +0100, tarnus napisał(a):

    > Zapewnie wybrano najtańszą ofertę to i na klej dobry nie miało
    > prawa starczyć pieniędzy. Z drugiej strony klej każdy posiada
    > jakiś atest i znak B więc ma trzymać ale z trzeciej strony
    > w budownictwie powyżej chyba dwóch kondygnacji kołki
    > się należą jak zaprawa do cegieł.

    Pewnie klej by trzymał, gdyby stosować go wg zaleceń producenta. A mam
    wrażenie, że sporo ekip ocieplających chyba ani razu nie skalała się
    przeczytaniem wytycznych producenta kleju...

    --
    ŁC
    Sedes - siedzenie dla mających gówno do roboty

  • 12. Data: 2010-11-14 18:14:47
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    > Pewnie klej by trzymał, gdyby stosować go wg zaleceń producenta. A mam
    > wrażenie, że sporo ekip ocieplających chyba ani razu nie skalała się
    > przeczytaniem wytycznych producenta kleju...

    "Panie nie pxxrdol Pan, ja tak robie od lat i sie kxxwa trzyma!"

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-11-14 18:22:48
    Od: DigTel <a...@g...pl>

> [...]
    > jakiś atest i znak B więc ma trzymać ale z trzeciej strony
    > w budownictwie powyżej chyba dwóch  kondygnacji kołki

    Pewnie odpadł bo kupili właśnie taki ze znakiem B, który nie
    obowiązuje od wejścia Polski do Unii, a Stowarzyszenie na rzecz badań
    Technicznych, to dość grubymi nićmi szyte, to dokładnie tak jak z
    atestami pieców węglowych, jak wiesz komu i ile % z zysku odpalić to i
    atest łatwiej dostać. Zaś faktem jest, że teraz jakość klejów i to nie
    tylko do styropianu strasznie spadła.
    Zresztą co tu szukać daleko, kupcie cement w Hipermarkecie budowlanym,
    zważyłem z ciekawości bo nam na 50 workach brakowało "trochę" i
    okazało się, że worek miał nieco ponad 23kg, przy tej samej
    zawartości. Po dłuższym drążeniu sprawy okazało się, że cement
    lepszego gatunku uzupełniany jest cementem z popiołów, który jest
    lżejszy i stąd różnica w zawartości znormalizowanego worka.

  • 14. Data: 2010-11-14 19:35:09
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    > A tak na poważnie to nie widzę kołków.

    Widziałem to dzisiaj na żywo. Kołki były, naliczłem się ich całe siedem.
    Po prostu taki był zapierdal że nie było czasu przymocować.

  • 15. Data: 2010-11-14 19:37:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,spadlo-ocieplenie-blok
    u,37832.html

    > Ciekawe czemu spadło :-) Wszystkie spadną :-)

    ma byc tanio...

    każdy ci to powie.

    W pewnym momencie stawka jest taka, że nie da sie zatrudnić fachowców tylko
    jakiś matołów za 10zł/r-g, efekt na obrazku.

  • 16. Data: 2010-11-14 19:40:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ŁC wrote:

    > Pewnie klej by trzymał, gdyby stosować go wg zaleceń producenta. A mam
    > wrażenie, że sporo ekip ocieplających chyba ani razu nie skalała się
    > przeczytaniem wytycznych producenta kleju...

    dodajmy do tego że jak to jest stara sciana to wypadało by ją wcześniej umyć
    i zagruntować.

  • 17. Data: 2010-11-14 20:34:08
    Temat: Q
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > W pewnym momencie stawka jest taka, że nie da sie zatrudnić fachowców
    > tylko jakiś matołów za 10zł/r-g, efekt na obrazku.

    A ja widziałem w połowie października bieżącego roku - kiedy to
    temperatury były w ciągu dnia cieniutko powyżej zera - może do pięciu, a
    nocami spadały znacząco poniżej, jak ocieplano blok na jednym z osiedli
    w śląskim mieście...

    Pomyślałem sobie, że dobrze, że ja elewację zrobiłem w sierpniu przy
    pięknej, letniej pogodzie :-))).

    I jak ma później nie spadać...??? Toż ci fahofcy nie wiedzą nawet, że
    klej nakłada się przy pewnych temperaturach...., ale co to w końcu ich
    obchodzi ;-).

    Kiedyś koleś mi opowiadał, jak to gdzieś na Ukrainie - jeszcze ZSRR -
    kazano im spawać żeliwne rury, ten mówi, że to się trzymać nie będzie, a
    tamten kierownik na to:

    Co się przejmujesz !!! Spawaj ! NAS JUŻ TU NIE BĘDZIE

    pozdr.
    robercik-us

  • 18. Data: 2010-11-14 21:00:27
    Temat: Re: Q
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robercik-us wrote:

> [...]
    > temperatury były w ciągu dnia cieniutko powyżej zera - może do
    > pięciu, a nocami spadały znacząco poniżej, jak ocieplano blok na

    wygrali przetarg, maja termin wykonania za nie wywiązanie sie ze zlecenia
    jest kara umowna, jak są sprytni to kazali aby inspektor inwestora wpisał w
    dziennik że mają robić i tyle.

    Tyłek czysty jakby co to niech inspektor płaci.

  • 19. Data: 2010-11-14 22:13:20
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Co się przejmujesz !!! Spawaj ! NAS JUŻ TU NIE BĘDZIE

    Tak jest na każdej budowie, no może prawie. ja obstawiam, że powietrze ssało
    pod styropianem, który nie był szczelny do ściany i go odessało. Przy okazji
    brak klejenia obwodowego wychodzi, brak gruntu.

  • 20. Data: 2010-11-15 20:18:14
    Temat: Re: Znowu spad?a izolacja
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 14-11-2010 o 20:40:32 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > dodajmy do tego że jak to jest stara sciana to wypadało by ją wcześniej
    > umyć i zagruntować.
    Także suma sumarum musiało spaść :)

    --
    Pozdr