  • 21. Data: 2020-09-22 20:40:06
    Temat: Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    On 22.09.2020 18:15, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Może być nawet nocne bezpstryczkowe oświetlenie
    > niewyłączalne -- żeby człowiek o drugiej w nocy widział kędy ma
    > iść, wystarczy pewnie ze dwa waty na cały dom.

    Po ostatnich Świętach Bożego Narodzenia zostawiłem na korytarzu mały
    zestaw lampek zasilany akumulatorkami paluszkami - działa na jednym
    ładowaniu miesiącami a wystarcza żeby nie wejść w ścianę. Nad zasilanym
    z sieci ma tę przewagę, że brak prądu mu nie straszny a kto wie czy i
    nie mniej energii zużywa niż z podłączonym na stałe zasilaczem.

    --
    SW3

  • 22. Data: 2020-09-22 20:51:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, September 22, 2020 at 2:53:43 PM UTC+2, Mateusz Viste wrote:

    > Pstryczek to jednak nieco prymitywna sprawa.
    >
    > Mi na ten przykład ekran komputera sam zmienia barwę - rano świeci
    > jak wschód słońca, w południe pali się gwieździstą bielą, a w nocy
    > tli się niczym płomyk świecy. Musi do tego znać aktualną godzinę dnia,
    > porę roku oraz swoje położenie geograficzne. Działa - i bardzo to
    > przyjemne. Ciekawe, kiedy pojawią się źródła światła zachowujące się w
    > podobny sposób.

    To poszukaj czegos u my friendow ;)

    Xiaomi ma rozne bajery...
    np. https://mi-home.pl/inteligentne-urzadzenia/mi-led-ce
    iling-light

    lub cos z https://mi-home.pl/oswietlenie

  • 23. Data: 2020-09-22 20:56:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > A odpowiada 50W, bo GU10 to jest
    > wyjątkowo nieudany wynalazek i rzeczywiście te żarówki w wersji
    > halogenowej świeciły jak świeczki :(

    Ale tylko w wersji 230V.
    wersja 12V, czyli gniazdo GU5.3 przy tej samej mocy i identycznej
    obudowie (prócz gniazda) znacznie wydajniejsza.

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2020-09-22 21:02:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-22 o 12:49, J.F. pisze:

    > Patrze tu
    > https://www.liderlamp.pl/zarowka-halogenowa-gu10-50w
    -230v
    > 50W 1000lm.

    1000lm? Chyba sobie jaja robią.
    Tradycyjna żarówka 100W to ma od tych 1100lm do około 1500lm zależy od
    wykonania także nawet ekwiwalent to nie jest.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2020-09-22 23:55:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 21 Sep 2020 19:42:20 +0200, w <5f68e5fe$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    131500-34>

    > Cena 15zl za 3 dobra, o ile komus odpowiada 806lm "odpowiednich 60W" i
    > zolty kolor 2700K.

    Ooo, jeżeli faktycznie to 2700K to wręcz rewelacyjne.

  • 26. Data: 2020-09-22 23:55:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Sep 2020 08:44:21 +0200, w
    <5f699d47$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dla mnie za zolte. Wolalbym 4000K. A takie to rzadkosc.
    > Widac klient tego nie chce.

    Nie każdy chce mieć jak w prosektorium :P

  • 27. Data: 2020-09-22 23:56:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Sep 2020 12:22:07 +0200, w <5f69d051$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja chodze i tak pozno, ze mysle, ze nie bede mial zadnych klopotow z
    > zasnieciem :-)

    Chodzisz późno, bo używasz 4000K :P

  • 28. Data: 2020-09-23 08:37:44
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-22 o 18:15 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Ale komputera używam do pracy, nie jako usypicza.

    Ja tak samo. Z tym, że staram się nie walczyć z organizmem - jeśli mówi
    mi, że czas uruchomić DEFRAG.EXE, to nie opieram się. Wszelkie próby
    przeciwdziałania zazwyczaj kończą się strajkiem z jego strony:
    nieprzespana noc + bardzo niewydajny następny dzień. Bilans wychodzi
    ujemny, więc to żaden interes. Trzeba pogodzić się z limitami swojego
    hardware. Koledze być może trafił się w losowaniu mocniejszy sprzęt -
    tylko pozazdrościć.

    Mateusz

  • 29. Data: 2020-09-23 09:17:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > Jakos nie pasuje to 6500K do pokoju, a przeciez to normalne dzienne
    > oswietlenie.
    > Same szyby troche filtruja tego niebieskiego, czy organizm wieczorem
    > czego innego sie spodziewa i stad takie pierwsze wrazenie ?

    Organizm spodziewa się co najwyżej światła ogniska. Światło błyskawic
    powoduje dyskomfort.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2020-09-23 09:20:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Zaraz - to takie "reflektorki" ?

    Pomylone misie :( Pokręciłem GU10 z GU9 :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan