  • 1. Data: 2017-08-13 18:39:42
    Temat: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Od czasu gdy parę miesięcy temu zmieniłam ustawienie
    łóżka w mieszkaniu, zdecydowanie gorzej się czuję.
    Przypomniało mi się, że kiedyś ktoś z różdżką stwierdził,
    że właśnie w miejscu, w którym obecnie łóżko stoi,
    przebiega żyla wodna.
    Mieszkam na I piętrze, więc wpływ jest możliwy.

    Pytania:

    1) jak to sprawdzić
    a) we własnym zakresie (nie umiem posługiwać się różdżką) ?
    b) skąd ściągnąć wiarygodnego fachowca ?

    2) jeśli diagnoza się potwierdzi, co można zrobić (poza
    przestawieniem łóżka oczywiście, ale to trochę utrudniłoby
    mi teraz życie) ?
    Podobno są jakieś urządzenia, którymi wpływ żyl można
    zneutralizować. Czy ktoś ma wlasne doświadczenia w tym zakresie?

    Wiem, że wiele osób nie wierzy we wpływ żyl wodnych na zdrowie.
    Może mają rację. Ale wolę ewentualnie coś zrobić niepotrzebnie
    niż nie robić nic.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2017-08-13 21:40:10
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/13/2017 6:39 PM, EZ wrote:
    > Wiem, że wiele osób nie wierzy we wpływ żyl wodnych na zdrowie.
    > Może mają rację. Ale wolę ewentualnie coś zrobić niepotrzebnie
    > niż nie robić nic.

    Bzdura. Tak się tworza religie. Daj sobie spokój i zajmi się życiem.

  • 3. Data: 2017-08-13 22:10:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.08.2017 18:39, EZ pisze:

    > Wiem, że wiele osób nie wierzy we wpływ żyl wodnych na zdrowie.
    > Może mają rację. Ale wolę ewentualnie coś zrobić niepotrzebnie
    > niż nie robić nic.

    Jeśli jesteś wierząca (w żyły wodne), to spraw sobie psa i kota.
    Najlepiej ze schroniska. Kot lubi leżeć na żyłach a pies wręcz
    przeciwnie. Podobno.

    U mnie psy uwielbiają wylegiwać się w sypialni na moim akurat
    łóżku (na żony - nie). Cichcem, bo gdy to widzę, to gonię ich
    stamtąd jak psy. Mniemam, że one mniemając, iż jestem wierzący,
    chcą tym sposobem przekazać mi sekretną wiadomość, że pode
    mną w nocy żył niet tam, ale pod żoną to już wręcz jeden plusk.
    A łóżka mają raptem 90 cm szerokości. Krótko mówiąc: jeśli
    wierzysz (w żyły), uwierz psu. Najlepiej ze schroniska.

  • 4. Data: 2017-08-13 22:50:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Plyta miedziana wielkosci lozka gruba na conajmniej 15mm jak to pierwsze pietro.
    Plyta musi byc nawiercona otworami o srednicy 1,43mm w rozstawie 5,47mm.

  • 5. Data: 2017-08-14 10:23:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.08.2017 18:39, EZ pisze:

    > Podobno są jakieś urządzenia, którymi wpływ żyl można
    > zneutralizować.

    O czterołapnym urządzeniu do wykrywania żył wodnych
    już pisałem, teraz o urządzeniu do neutralizacji fatalnego,
    by nie powiedzieć - fatalistycznego wpływu tychże żył.
    Służy do tego gryka, zwana także hreczką, albo tatarką,
    chociaż to inny gatunek gryki. Kilka-kilkanaście lnianych
    woreczków z hreczką rozłożonych pod łóżkiem i po bólu
    z żyłami. No, hreczka tania nie jest, ale czego się nie robi
    dla zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności w sypialni.

  • 6. Data: 2017-08-14 22:52:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 Aug 2017 22:10:54 +0200, w <5990b253$0$644$65785112@news.neostrada.pl>,
    collie <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Kot lubi leżeć na żyłach

    Mój kot śpi wszędzie.
    Czyli mam popsute mieszkanie.
    Albo kota.

  • 7. Data: 2017-08-14 23:24:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.08.2017 22:52, r...@k...pl pisze:

    > Mój kot śpi wszędzie.
    > Czyli mam popsute mieszkanie.
    > Albo kota.

    Masz kota a nie słuchasz kota. Sierściuch stara Ci
    przekazać, że całe Twe mieszkanie stoi na wielkiej
    żyle wodnej. Uciekaj stamtąd póki czas. Kota możesz
    zostawić - on ma 9 żyć, a Ty tylko jedno.

  • 8. Data: 2017-08-15 09:29:44
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 14.08.2017 um 23:24 schrieb collie:

    > Masz kota a nie słuchasz kota. Sierściuch stara Ci
    > przekazać, że całe Twe mieszkanie stoi na wielkiej
    > żyle wodnej. Uciekaj stamtąd póki czas. Kota możesz
    > zostawić - on ma 9 żyć, a Ty tylko jedno.

    Jedną rzyć!

    Waldek

  • 9. Data: 2017-08-16 22:21:06
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    On 13.08.2017 21:40, Sebastian Biały wrote:
    > Bzdura. Tak się tworza religie. Daj sobie spokój i zajmi się życiem.

    Wyznawcy wojującego ateizmu biorą się z zatwardzenia. Gazy jelitowe nie
    znajdując ujścia cofają się i zatruwają mózg. Pomaga lewatywa, ale
    trzeba się spieszyć, bo szare komórki giną szybko. Może nie jest jeszcze
    za późno?
    f.

  • 10. Data: 2017-08-16 22:37:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    fonon twierdzi, że:

> [...]
    > nie znajdując ujścia cofają się i zatruwają mózg. Pomaga lewatywa,
    > ale trzeba się spieszyć, bo szare komórki giną szybko. Może nie jest

    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/71778/sztuka-pierdzen
    ia

    https://upolujebooka.pl/oferta,38469,sztuka_pierdzen
    ia.html