  • 11. Data: 2017-05-29 19:47:07
    Temat: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Nie ma opcji na tablet, brak klawiatury zalatwia inne zalety. Slabo sie cytuje jak
    widac.
    Ale: zdaje sie ze problem rozwiazany, winne byly sterowniki karty wifi. Nie chcialo
    gadac sprawnie i to zwieszalo przegladarki.

    No to teraz juz mozna o polityce :)

    b.

  • 12. Data: 2017-05-29 19:51:39
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2017 o 17:04 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Tablet trzeba bylo kupic. Chociazby dlatego ze w kiblu wygodniej sie go
    > trzyma niz laptoka. Do zastosowan typu net, grupy, filmy, poczta, bank
    > tablet bije na glowe kazdy komputer. Tablet z komorkowym netem i nie
    > musi byc LTE.

    Wpisz w gugla "laptop konwertowalny". W cenie laptopa masz mocny tablet i
    laptop, bije na głowę każdy każdy z nich osobno.
    Do kibla jak znalazł. Jakby czasami trzeba było dłuższego posta na grupę
    wysmażyć - masz do dyspozycji normalną klawiaturę.

    TG

  • 13. Data: 2017-05-29 19:56:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2017 o 15:40 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > sprawa jest taka: kupiłem laptoka lenovo w510, i7, 8GB, z win10 na
    > pokładzie, . Aktualizacje i co sie tylko udało powyłączne.
    > Chodzi toto słabo, na choć jakby przez chwile na początku jakby lepiej.
    > Przeinstalowałem na innym dysku win7 prof, własciewie tez tragedia.
    > Własciewie to jest czysty system+avast+firefox. Wyłączenie avasta
    > niczego nie zmienia.
    > Na moim 10letnim (albo mocno lepiej) kompie z XP-kiem, na c2d e4400 i
    > 2GB ramu wszystko chodzi 20x szybciej.

    1. aktualizacje natychmiast włącz (z czasem system Ci się sam naprawi).
    2. zobacz ile widzisz ramu (menedżer zadań, wydajność) - może masz win10
    32 bity
    3. sprawdź jaki masz dysk - hdd, mhdd czy ssd: jak hdd wymień na ssd, jak
    mhdd może ni ejest włączony w nim cache
    4. win7 na takim sprzęcie musi być rakietą - jak muli ewidentnie coś nie
    tak z dyskiem - patrz pkt.3

    TG

  • 14. Data: 2017-05-29 20:06:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 19:56:46 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > 1. aktualizacje natychmiast włącz (z czasem system Ci się sam naprawi).

    od dawien dawna nie aktualizuje niczego co działa :-)

    > 4. win7 na takim sprzęcie musi być rakietą

    o to wlasnie pytałem, bo moze był haczyk ze procesor lepszy tylko w sumie i tak
    wszystko powolne :-)

    b.

  • 15. Data: 2017-05-29 20:15:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2017 o 20:06 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > od dawien dawna nie aktualizuje niczego co działa :-)

    W przypadku windowsa bez aktualizacji i z dostępem do netu daleko nie
    zajedziesz.

    TG

  • 16. Data: 2017-05-29 20:49:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Jade tak od 20 lat :)

    b.

  • 17. Data: 2017-05-29 20:49:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 18:45:17 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Tak, stukanie w wirtualną klawiaturę/szybkę zamiast rzeczywistą
    > klawiaturę jest naprawdę wspaniałym wynalazkiem ludzkości (szczegolnie
    > tej częsci ktorej się w zyciu nudzi).

    Nie dotyczy lenovo yoga np czy kiano intelect;)

  • 18. Data: 2017-05-29 21:05:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 15:40:16 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Niech mnie ktos objasni o co chodzi?

    Masz tam dysk SSD, czy magnetyczny? Jak magnetyczy - zmieniaj na SSD.
    Będzie chodził 10 x szybciej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2017-05-29 21:13:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Mnie wystarczy zwykly hdd byle komp nie oszukiwal. Jak mowilem - jest juz ok

    Przy jakiejs okazji zmienie na ssd, ale nie w tym byl problem

    b.

  • 20. Data: 2017-05-29 21:22:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 21:13:44 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Mnie wystarczy zwykly hdd byle komp nie oszukiwal. Jak mowilem - jest juz ok
    >
    > Przy jakiejs okazji zmienie na ssd, ale nie w tym byl problem

    Jak tylko raz zmienisz to juz nigdy nie wlozysz zwyklego HDD do kompa.
    Przyspieszenie ładowania i działania całego systemu jest druzgoczace :)
    Ładowanie nowego, czystego Win7 na nowym laptopie - minuta dwadzieścia.
    Po przerzuceniu całości na SSD (specjalnym softem, bez żadnych zmian w
    systemie) - ładowanie 7 sek :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.