  • 191. Data: 2017-06-03 21:06:59
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/2/2017 8:57 AM, Uzytkownik wrote:
    > Matko! Już nic bardziej debilnego i upierdliwego w obsłudze nie mogli
    > wymyślić.

    Zapoznaj się:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedystka:Agnes86/T
    he_Onion

    The Onion na tyle dobrze parodiuje żcyie przecietnego amerykańskiego
    pustaka że pomyslałem że słowa padające na koniec tego "reportazu" czyli
    "dicking around" idealnie oddają ciezka pracę ludzi stukających w szybkę
    i starających się używać przedmiotów do zadań w których nie są dobre.

    I liczyłem że ktoś wpadnie... ale to tylko z powodu wrodzonej złośliwości.

  • 192. Data: 2017-06-03 22:41:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 20:57 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Nikt Cie nie pytał. Sam wyskoczyles w temacie bezpieczeństwa Kowalskiego
    > o pudełkach z dziurkami.

    Budyń zapytał pod moim postem:
    "Pytanie pomocnicze - czy sa routery które rozpoznają i blokują hakerskie
    ataki?"

    Kris zapytał pod moim postem:
    "Który to jest "flagowy"?"

    TG

  • 193. Data: 2017-06-03 22:45:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 21:01 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > "Those services use several free, open source, or commercial A/V
    > products that provide programming interfaces (APIs) to programmatically
    > scan a file for viruses."

    Przecież właśnie potwierdzasz to o czym od początku piszę - to jest
    wywołanie przez api.
    Tutaj nie ma nawet 30% funkcjonalności AV zainstalowanego na kompie.

    TG

  • 194. Data: 2017-06-03 22:47:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    > Nie, poniewaz to mail firmowy.

    Nawet do głowy mi nie przyszło, że podeślesz mi cały nagłówek za maila.
    Podeślij sam dół, host wysyłający, hosty pośrednie, serwer wp.pl z którego
    rzekomo przyszedł do Ciebie spam.

    TG

  • 195. Data: 2017-06-04 09:10:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/3/2017 10:45 PM, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Przecież właśnie potwierdzasz to o czym od początku piszę - to jest
    > wywołanie przez api.
    > Tutaj nie ma nawet 30% funkcjonalności AV zainstalowanego na kompie.

    ROFL :D

    Nie brnij, błagam. Jeszcze Cie z tego korpo wywalą za niekompetencje.

  • 196. Data: 2017-06-04 09:19:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 09:10 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie brnij, błagam. Jeszcze Cie z tego korpo wywalą za niekompetencje.

    Chłopie masz jakieś kompleksy?, ktoś Cię wali po łbie w robocie?. Jakie
    korpo? - mam DG, mam klientów. Sam sobie jestem "menagerem".
    Po co te ciągłe złośliwości. Zapytany wyraziłem swoje zdanie na dany
    temat. Tylko tyle. Nie piszę, że coś lepsze, gorsze. Masz inne zdanie,
    Twoja sprawa.
    Po to są grupy dyskusyjne.

    TG

  • 197. Data: 2017-06-04 10:07:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/4/2017 9:19 AM, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Chłopie masz jakieś kompleksy?

    Żadnych, jak widać po tej dyskusji.

    >, ktoś Cię wali po łbie w robocie?.

    Jestes bardzo kiepskim psychologiem. Jak każdy trol z netu.

    > Jakie
    > korpo? - mam DG, mam klientów. Sam sobie jestem "menagerem".

    Tym bardziej musisz uwazać aby ludziom nie sprzedawać blaszanych pudełek
    z dziurkami. Jeszcz się ktoś dokształci, pojmie i zapyta, nie daj Boże,
    jak to działa. Bullshit bingo wtedy może nie zadzialać.

    > Po co te ciągłe złośliwości.

    Bo sobie troluje dla sportu. Nie wolno? Ponadto jesli łaskawie
    przeczytasz swoje maila zauważysz że sporo w nich złosliwości. Spełniasz
    więc zasadniczą zasadę newsową że jesli ktoś mówi że jesteś X to on sam
    jest X.

    > Zapytany wyraziłem swoje zdanie na dany
    > temat. Tylko tyle. Nie piszę, że coś lepsze, gorsze. Masz inne zdanie,
    > Twoja sprawa.
    > Po to są grupy dyskusyjne.

    No więc ja też wyrażam. Mam jednak tendencję żeby w miare moich
    skromnyuch mozliwości intelektualnych eliminowac *WSZELKIE* przejawy
    głupoty które moga się dla innych zakonczyć złym wyborem. Szczególnie
    tak oczywistych bullshitów jak paranormalne AV czy magiczne pudełka.

  • 198. Data: 2017-06-04 10:24:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 10:07 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Tym bardziej musisz uwazać aby ludziom nie sprzedawać blaszanych pudełek
    > z dziurkami. Jeszcz się ktoś dokształci, pojmie i zapyta, nie daj Boże,
    > jak to działa. Bullshit bingo wtedy może nie zadzialać.

    Klienta interesuj efekt (brak spamu w poczcie, brak wirusów lub ochrona
    systemu z php 4.0) - ma d..pie czy ja będę pracował na blaszanych
    pudełkach, zapłacę za usługę w chmurze czy zatrudnię 15 studentów, którzy
    będą gapili się w monitor i dodawali kolejne reguły do systemu.
    Podaję cenę, warunki usługi - Klient ją akceptuje lub nie.
    Klient ma wybór - tu nie ma miejsca na jakieś "partyzantki".

    > Ponadto jesli łaskawie przeczytasz swoje maila zauważysz że sporo w nich
    > złosliwości.
    Absolutnie nie było moją intencją nikogo obrażać - jeśli czujesz się
    obrażonym - przepraszam.

    > No więc ja też wyrażam. Mam jednak tendencję żeby w miare moich
    > skromnyuch mozliwości intelektualnych eliminowac *WSZELKIE* przejawy
    > głupoty które moga się dla innych zakonczyć złym wyborem.

    Ale musisz spojrzeć szerzej - to co dla Ciebie jest głupotą i złym
    wyborem, dla innych wcale takie nie musi być. Może być jedynie słusznym
    rozwiązaniem w ich przypadku.

    TG

  • 199. Data: 2017-06-04 13:37:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    tak odnosnie tych wszystkich niezbędnych aktualizacji:
    siedze i sobie dłubię w tym laptopie. Tak se mysle zainstaluje najnowszego firefoxa.
    Ale w nim znacznie gorzej sie odtwarza video. Sobie ogladam wyscigi, na FF ver. 39
    videole leci przez silverlighta i mam do wyboru 3 jakosci, i wszysto płynnie dziala.
    Na FF50costam, tym najnowszym, odtwarzenie leci jakos inaczej (HTML5 ??), jakosc
    jest tylko średnia bez mozliwosci zmiany, a i tak przycina.

    Qfa, wam nie przeszkadza ze co nowsze to głupsze i wkurzające? Oczywiscie
    odinstalowełm najnowsze wynalazki ludzkosci i pozostanę przy starszych.

    Sterownik wifi najstabilniej, na to wychodzi, pracuje w jakiejs starszej wersji.
    Z win10 przesiadlem sie na win7, bo jakby sensowniejszy. Co za debil w win10 wymyslił
    ze hasło do wifi mogę sobie podejrzeć....

    Przekonacie mnie ze te najnowsze wasze wynalazki nie zawierają kolejnych dziur - bo
    to ze są głupsze niz poprzednie to juz sam wiem

    b.

  • 200. Data: 2017-06-04 13:48:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/4/2017 1:37 PM, Budyń wrote:
    > Qfa, wam nie przeszkadza ze co nowsze to głupsze i wkurzające? Oczywiscie
    odinstalowełm najnowsze wynalazki ludzkosci i pozostanę przy starszych.

    Zostaniesz z dziurawym softem. Twoj wybór. Dziurawy soft jest
    odpowiedzialny za to:

    https://niebezpiecznik.pl/post/zamkniete-szpitale-i-
    zaklady-pracy-uderzenie-robaka-wannacry-i-olbrzymie-
    straty-na-calym-swiecie/

    Ponadto masz jeszcze wybor zmieniając przeglądarke, na ten przykład
    chrome działa szybciej z video z youtube niż ff.

    > Przekonacie mnie ze te najnowsze wasze wynalazki nie zawierają kolejnych dziur - bo
    to ze są głupsze niz poprzednie to juz sam wiem

    Statystyka sie to nazywa. Przekonać da radę tylko ludzi posługujacych
    sie myśleniem naukowym i logicznym.