  • 61. Data: 2017-05-30 15:00:42
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.05.2017 14:04, Kżyho wrote:

    > To w sumie należy współczuć. Bo nowsze Office'y sporo udogodnień
    > wprowadziły, dzięki którym pracuje się dużo przyjemniej i przede
    > wszystkim więcej można.

    Ja używam Libre Office i nie uważam, że coś innego w ogóle jest potrzebne.

  • 62. Data: 2017-05-30 15:02:31
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.05.2017 14:19, Pete wrote:

    > Ale co to zmienia, że dziura z NSA?

    Microsoft po ujawnieniu od razu zareagował i dziurę załatał. Możliwe, że
    nawet o niej wiedzieli tylko patriot act im nie pozwalał. Ale jak mleko
    się wylało to zareagowali.

  • 63. Data: 2017-05-30 15:12:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 30.05.2017 15:00, KIKI wrote:

    > Ja używam Libre Office i nie uważam, że coś innego w ogóle jest potrzebne.

    Z Libre/Open Office są czasem problemy z kompatybilnością z dokumentami
    MS Office - np. tekstowe czasem się "rozjeżdżają".
    Od pewnego czasu testuję WPS Office i jest lepiej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2017-05-30 15:15:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.05.2017 14:09, Myjk wrote:
    > Tue, 30 May 2017 14:05:29 +0200, Kżyho

    > W pałską ziemię wierzą, w chemitrials wierzą,
    > to i w dogłębne czyszczenie dysku wierzą
    > -- przecież tam mogą być promile! ;)

    Oprogramowanie czy to zwykły bloat czy wirus przetrwa formatowanie.
    Format nadpisuje tylko kilkaset sektorów, a dane na dysku dalej tam są.
    Format sprawia, że tylko wydaje się, że dysk jest czysty.

  • 65. Data: 2017-05-30 15:24:46
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.05.2017 15:12, quent wrote:

    > Z Libre/Open Office są czasem problemy z kompatybilnością z dokumentami
    > MS Office - np. tekstowe czasem się "rozjeżdżają".
    > Od pewnego czasu testuję WPS Office i jest lepiej.

    Ja od nikogo plików MS Worda nie biorę z oczywistych względów więc nie
    wiem :-) Są czasem nawiedzeni co wysyłają takowe ale proszę żeby wysłali
    inaczej.
    A płacić za MS Worda też nie zamierzam. Właściwie Libre to wszystkiego
    wystarczy.

  • 66. Data: 2017-05-30 15:27:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 May 2017 15:15:28 +0200, KIKI

    > Oprogramowanie czy to zwykły bloat czy wirus przetrwa formatowanie.
    > Format nadpisuje tylko kilkaset sektorów, a dane na dysku dalej tam są.
    > Format sprawia, że tylko wydaje się, że dysk jest czysty.

    Nie było mowy o wirusie. Pisałeś, że

    "jak kupujesz nowego laptopa to ma on pełno zainstalowanego syfu."

    Znaczy ten "syf" to wirusy preinstalowane?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 67. Data: 2017-05-30 16:27:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 29 maja 2017 22:21:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >ROTFL. Akurat jest dokładnie odwrotnie - do obróbki wielkich plików
    >graficznych SSD się nie nadaje.

    Czytaj kretynie z mych ust: MOWA BYLA O WPLYWIE NA SZYBKOSC DZIALANIA, wiec
    dopierdalasz sie do tresci ktorej wyzej nie ma.

    Jednakowoż... nie ma przeciwskazań by poważna stacja graficzna działała na
    ssd, ba, jest to nawet zalecane.

    I teraz już możesz zacząć tupać, wrzeszczeć i zjadać zęby, debilu :-)

  • 68. Data: 2017-05-30 16:31:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    Oddzielając technikalia od "artystycznych" performensów/instalacji

    >to moja ostatnia instalacja:

    >http://szyna.civ.pl/ssdczki.jpg

    słabe, to jest lepsze
    https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/di
    sp/17323543569947.5607522b30270.jpg

  • 69. Data: 2017-05-30 16:43:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/30/2017 9:04 AM, Kris wrote:

    > Od "normalnych" laptopów rożni je tylko

    Wydajnośc. Bywa że inna architektura cpu. Bywa że brak sterowników pod
    usb. Bywa że kompletny brak wsparcia Cuda/OpenCl. Itd itp.

    Jeśli ktoś potrzebuje zabawki do dicking around to jak najbardziej.

  • 70. Data: 2017-05-30 17:26:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 maja 2017 16:43:35 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Wydajnośc. Bywa że inna architektura cpu. Bywa że brak sterowników pod
    > usb. Bywa że kompletny brak wsparcia Cuda/OpenCl. Itd itp.
    A coś na poparcie powyższego?
    Sprawdziłeś o czym piszemy?
    Bo wg mnie yogi to normalne laptopy tylko w troche bardziej funkcjonalnie obudowie i
    z ekranem dotykowym
    > Jeśli ktoś potrzebuje zabawki do dicking around to jak najbardziej.
    Jeśli ktoś potrzebuję laptopa do specjalistycznych zastosowań to takiego sobie
    dobierze. Komuś gniazdo com czy inne lpt np będzie niezbędne
    Jak znajdziesz chwilę to zerknij w pierwszy post w tym wątku, tam odnajdziesz od
    czego dyskusja się zaczęła
    Na takie zdanie zwróć uwagę: "To ma być komputer pod przeglądarke, ot tak dla
    zabijania czasu"