  • 1. Data: 2017-05-15 20:45:36
    Temat: betonowa lampa
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    No cze.

    http://3.bp.blogspot.com/-S3arAUF7Y1U/Us_iDBU3iMI/AA
    AAAAAACbI/zJtVi_FCFoA/s1600/1_BETONOWA-Juraszczyk1.p
    ng

    Ktos ma pomysl z czego/jak przygotowac mieszanke zeby uzyskac taki efekt?
    Zwykly beton tylko dobrze zawibrowany? Z czego forma - wystarczy OSB? :)

    Oglupieli ze chca za metrowa lampe 1150 pln, ja chce trzy takie i
    material to pewnie dwie stowy max :)

    Pomysly?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2017-05-15 22:47:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Zwykly beton, wibrowanie, zbrojenie. Po osb bedzie slad faktury.
    A moze z gipsu? Lzejsze by bylo.

  • 3. Data: 2017-05-15 22:55:49
    Temat: Re: betonowa lampa
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 22:47:01 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > A moze z gipsu? Lzejsze by bylo.

    Dokładnie tak, teściowa miała fazę na takie lampy z rok temu,
    w końcu załatwiali gipsowe, jak ktoś bardzo chce to sobie psiknie
    jakim szprejem w klorze betonu i gotowe :>

    L.

  • 4. Data: 2017-05-15 22:56:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 22:47:01 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Zwykly beton, wibrowanie, zbrojenie. Po osb bedzie slad faktury.
    > A moze z gipsu? Lzejsze by bylo.

    Obawialbym sie kruchosci :) Beton leeeepszy :-)

    Zamiast OSB lepsza bedzie MFP - ma gladka fakture i nadaje sie duzo
    bardziej, po impregnacji w ogole praktycznie nie pecznieje. Zrobilbym
    grubosc scianki 1 - 1,5cm. W srodek druty fi4-6 (tak Kiki - ZROBIE ZDJECIA
    :D Piasek plukany z cementem 2:1 czytalem ze ludzie w takich projektach
    robia i wystarcza. Szczegoly dorobienia do tego elektryki/LEDa to juz
    pikus (kawalek matowej szyby i paski ledowe, a 12V puscic stalowymi
    zawiesiami - nie trzeba dodatkowego kabla i ladniej by wygladalo).

    Zrobie sobie forme i potestuje. Mam cos, co moge wykorzystac jako stol
    wibracyjny ale musze przetestowac dobrze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2017-05-16 08:14:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 22:56:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > bardziej, po impregnacji w ogole praktycznie nie pecznieje. Zrobilbym
    > grubosc scianki 1 - 1,5cm. W srodek druty fi4-6

    raczej siatkę z tych najmniejszych

    > Zrobie sobie forme i potestuje. Mam cos, co moge wykorzystac jako stol
    > wibracyjny ale musze przetestowac dobrze ;)

    forma musi być rozbieralna, lub lekko nierównoległa. Gdyby jednak gips to on lekko
    pęcznieje przy wiązaniu.
    Pomysł w sumie niezły.

    b.

  • 6. Data: 2017-05-16 08:20:02
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.05.2017 20:45, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > Zwykly beton tylko dobrze zawibrowany? Z czego forma - wystarczy OSB? :)
    >
    > Oglupieli ze chca za metrowa lampe 1150 pln, ja chce trzy takie i

    Szwagierka robiła coś podobnego.

    A opisów w necie jest sporo:
    https://www.google.pl/search?q=concreate+lamp+diy&oq
    =concreate+lamp+diy&aqs=chrome..69i57j0l5.18935j0j7&
    sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=concrete+lamp+diy

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info