  • 11. Data: 2018-05-19 21:10:37
    Temat: Re: buduję jezioro
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Prawie masz rację Bob ale jest dokładnie na odwrót

    Na odwrót, czyli jak? .To czyje jest to państwoew?

  • 12. Data: 2018-05-20 07:56:17
    Od: e...@g...com

    Na odwrót, czyli to co twoje może się stać państwowe.

  • 13. Data: 2018-05-20 14:52:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko co i co masz i co mam jest panstwowe. Nawet my jestesmy jak jakies znaki
    drogowe i pasy na asfalcie panstwowi.

  • 14. Data: 2018-05-20 15:42:32
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Bob Budowniczy wrote:
    > Znalazłem w okolicy, nieużytki pewnie skarbu państwa, sporą dziurę w
    > ziemi i pomyślałem sobie żeby tam zrobić takie małe jeziorko, czy
    > oczko wodne, dziura ma wymiary około 7x7x3m.
    > Zastanawiam się teraz czym i jak to tanio uszczelnić?
    > Folia do oczek odpada, bo jest bardzo droga a jak gryzonie dziur
    > narobią to cała woda wypłynie.

    Włóknina
    http://www.oczkawodne.net/pl_geomembrana-epdm,74.htm

  • 15. Data: 2018-05-31 23:55:35
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Bob Budowniczy pisze:

    > Na odwrót, czyli jak? .To czyje jest to państwoew?

    Na ten przykład moje...

    --
    Darek

  • 16. Data: 2018-06-01 00:43:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    na przyklad nie twoje bo nie jestes samo swoj tylko panstwowy.

  • 17. Data: 2018-06-01 10:55:12
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-05-20 o 15:42, Twardy pisze:

    > Włóknina
    > http://www.oczkawodne.net/pl_geomembrana-epdm,74.htm
    Panie to dobre na wysypiska, w tej cenie spokojnie bentonit kupisz!

    Robak