  • 11. Data: 2017-03-26 15:06:41
    Temat: Re: cena ziemi
    Od: abomito <a...@w...pl>

    jest raczej niebudowlana bo wąska i długaśna.
    > Tyle, że wycena może być zupełnie "z czapy".

    Jakakolwiek wycena jest z czapy.Tyle, że jakoś trzeba wycenić.
    Z tego, co czytam, trudno o amatora na taką działkę.Więc jeśli musisz sprzedać,to
    raczej dolne stawki państwowych cen.
    Chyba, że amator - z jakichś tam względów- już jest.Wtedy można sobie winszować.
    A gusty bywają różne.Znam amatora, który kupił ponad hektar, przy szerokości 20
    metrów. Napalił się , choć cena najniższa nie była,a teren też nie specjalny.
    Powodzenia.abomito

  • 12. Data: 2017-03-27 10:48:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-25 o 21:33, s...@g...com pisze:

    raczej niebudowlana bo wąska i długaśna.
    Czyli pi*oko 3x tyle.

    ale raczej nie nadaje sie do budowy bo jest cienka i długaśna.

    tylko raczej jak sie takie wycenia albo kto może wycenić. To ja se pójde do ludka aby
    mi wycenił.

    > O z tym bankiem to niegłupi pomysł :)
    > Dzieki.

    Pierwsze słyszę, żeby za wycenę płacił bank.

    --
    Pete