  • 21. Data: 2016-10-25 19:42:21
    Temat: Re: człowiek całe życie się uczy :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 października 2016 18:20:46 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > jak rąbać i się nie o robić
    >
    > https://youtu.be/yu0Cf6-SOAE
    >
    > siekiera fińska
    >
    > http://allegro.pl/siekiera-leveraxe-i6560388415.html

    Różne takie wynalazki:
    https://www.youtube.com/watch?v=WQJ7Qi8YAXw

  • 22. Data: 2016-10-25 21:29:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.10.2016 o 19:42, Kris pisze:

    > Różne takie wynalazki:
    > https://www.youtube.com/watch?v=WQJ7Qi8YAXw
    Ja się pytam: gdzie jest PIP?? ;-)
    U nas niedawno znalazł straszliwe zaniedbania BHP: regał miał nie
    opisaną nośność półek, szlifierka miała zbyt małe osłony i nie było
    aktualnych badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
    Jacek

  • 23. Data: 2016-10-25 22:27:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to rolnik na dodatek wlasciciel gospodarstwa to PUP do niego nie zaglada.

  • 24. Data: 2016-10-25 23:03:24
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 października 2016 21:29:53 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > opisaną nośność półek, szlifierka miała zbyt małe osłony i nie było
    > aktualnych badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.

    najciekawsze w tym ze niektórzy bhpowcy czują ze muszą cos twórczego zrobic, zeby nie
    było ze bierze pieniądze za przybicie stempla - i wymyslaja nowe zasady bhp które
    zaczynaja zyc własnym zyciem jakby mialy umocowanie w prawie...

  • 25. Data: 2016-10-27 10:40:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zupełnie jak strażacy.

    -----