  • 1. Data: 2017-07-20 17:47:06
    Temat: czy Ktoś tu umie liczyć (i zasłużył)?
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest takie nowatorskie zagadnienie

    szafka na książki ma wysokość około 2,2m
    szerokość 60cm...

    jaka powinna być głębokość optymalna [R], coby nie spierdoliło się to na
    frajera?

  • 2. Data: 2017-07-20 17:54:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak frajer nie bedzie chcial na siebie przewrocic to wystarczy zeby srodek ciezkosci
    nie wyszedl poza pole podstawy. Tyle w socjalistycznej szkole podstawowej uczyli. Jak
    jest w chujni chgw.

  • 3. Data: 2017-07-20 17:59:11
    Temat: Re: czy Ktoś tu umie liczyć (i zasłużył)?
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nieźle, nieźle,
    ja co prawda nie umiem liczyć i jeszcze nie zasłuzyłem,
    aczkolwiek rozważę - DZIĘKOWAĆ!

  • 4. Data: 2017-07-20 22:41:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Frajer nie czyta ksiazek.
    Zamykam temat.
    Pozdrawiam!

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2017-07-21 11:18:24
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 17:47, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > szerokość 60cm...
    >
    > jaka powinna być głębokość optymalna [R], coby nie spierdoliło się to na

    Taka, żeby pasowało pod frajera książki, a góry szafka miała mocowanie
    do ściany.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 6. Data: 2017-07-21 12:00:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lipca 2017 17:47:17 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:

    > jaka powinna być głębokość optymalna [R],
    A frajer tam będzie tygrysy* trzymał czy może wielkoformatowe encyklopedie? Bo to ma
    znaczenie przy projektowaniu głębokości półek

    *Co to tygrysy to starsi pamiętają a młodsi i frajer sobie wygoglują

  • 7. Data: 2017-07-21 17:39:18
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Frajer nie czyta ksiazek.
    > Zamykam temat.
    > Pozdrawiam!

    od razu zgłaszaj się po grant!
    i osobiste gratulacje od adminów elektroda.pl

  • 8. Data: 2017-07-21 22:23:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 17:39:34 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno

    > od razu zgłaszaj się po grant!
    > i osobiste gratulacje od adminów elektroda.pl

    Masz bana na 14 dni za pisanie w zamkniętym wątku :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-07-22 00:17:06
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Masz bana na 14 dni za pisanie w zamkniętym wątku :P
    > pozdr.

    i znowu przekręciłeś - powinno być na 1400000 dni...