  • 51. Data: 2017-01-01 01:32:33
    Temat: Re: darmowe ciepło w zimie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ale on pisze o "wynalazku" który będzie mu ze słońca w zimie grzał :)
    > tE 30ST TO BĘDZIE MIAŁ max 4-5 godzin :) (pardon capslock)
    > A u Ciebie popatrz jakie masz rury jakie przepływy, wyobraz sobie
    > uzyskanie tego teraz ze słońca :) u nas nawet jakby pogoda była bez
    > chmur to nie ma szans.

    No tak. W każdym razie gdyby utrzymał te 30 cały czas, to podłogówka ma
    szansę.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 52. Data: 2017-01-01 02:55:34
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 01:32:24 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No tak. W każdym razie gdyby utrzymał te 30 cały czas, to podłogówka ma
    > szansę.

    Ja tylko przypomnę że wspominałem o dogrzewaniu a nie ogrzewaniu. I nawet policzyłem
    ile z grubsza pln by z tego było.

    Dalej dyskutowac z filozofami pokroju Janusza mi sie nie chce.

  • 53. Data: 2017-01-01 10:31:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 grudnia 2016 23:13:15 UTC+1 użytkownik Janusz_k napisał:

    > A gdzie pisze że grzeję do tyle? na tyle się liczy, jak piec nagrzeje
    > dom to się wyłącza, przy ile to nie wiem bo tego nie mierzę, wiem że w
    > duze mrozy to dochodziło do tych 45st. Piec zaczyna na pewno od niższej
    > temp ze względu na bezwładność podłogówki, poza tym 45st dla pieca
    > gazowego nic nie znaczy to nie PC gdzie każde 5st obniża zauważalnie
    > sprawność pompy.

    Tylko po kiego grzać podłogę do 45st?

  • 54. Data: 2017-01-01 11:24:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze nie podloge a wode do ogrzewania podlogi.

  • 55. Data: 2017-01-01 11:31:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 11:24:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Moze nie podloge a wode do ogrzewania podlogi.

    Ma skopaną podłogówkę to i musi do 45stC grzać

  • 56. Data: 2017-01-01 12:25:33
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 02:55:36 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Ja tylko przypomnę że wspominałem o dogrzewaniu a nie ogrzewaniu. I nawet
    policzyłem ile z grubsza pln by z tego było.

    > Dalej dyskutowac z filozofami pokroju Janusza mi sie nie chce.

    no ale twoje oblicenie szacunkowe obarczone jest takim błędem, ze inne punkty
    widzenia warte są uwagi.

    b.

  • 57. Data: 2017-01-01 13:13:24
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 11:31, Kris pisze:

    > Ma skopaną podłogówkę to i musi do 45stC grzać

    Sam jesteś skopany, nigdzie nie twierdziłem że do tyle grzeję.
    Do obliczeń przyjmuje sie pewne założenia, ale ty nigdy tego nie
    liczyłeś więc nie masz o tym pojęcia.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 58. Data: 2017-01-01 13:15:47
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 02:55, s...@g...com pisze:

    > Ja tylko przypomnę że wspominałem o dogrzewaniu a nie ogrzewaniu. I nawet
    policzyłem ile z grubsza pln by z tego było.

    > Dalej dyskutowac z filozofami pokroju Janusza mi sie nie chce.

    Sam jesteś fliozof, ja liczę podłogówki, a Ty? masz w ogóle o tym blade
    pojęcie? chyba nie, co widać po argumentach jakich używasz.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 59. Data: 2017-01-01 13:26:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 13:13:26 UTC+1 użytkownik Janusz_k napisał:

    > Sam jesteś skopany, nigdzie nie twierdziłem że do tyle grzeję.

    Cyt:
    "> Ile dni w roku w podłogówke 45stC pompujesz?

    Najczęściej kilka godzin, resztę czasu odpoczywa :)"
    > Do obliczeń przyjmuje sie pewne założenia, ale ty nigdy tego nie
    > liczyłeś więc nie masz o tym pojęcia.

    "Nie ma sie cym chwalic mosci jenerale. Jo! Czterdzieści setków baranów porwołem,
    Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym ctery śmierdzące i zyje. I dobze!"

    Szczęśliwego Nowego

  • 60. Data: 2017-01-01 17:35:03
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 13:26, Kris pisze:

> [...]

    Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym ctery śmierdzące i zyje. I

    Ale w innym miejscu ci napisałem " jak piec nagrzeje dom to się wyłącza,
    przy ile to nie wiem bo tego nie mierzę, wiem że w duze mrozy to
    dochodziło do tych 45st. Piec zaczyna na pewno od niższej temp ze
    względu na bezwładność podłogówki,"

    więc jenerale beczkę okowity wypijcie bo wam barany zaszkodziły :)

    --
    Pozdr

    Janusz_k