  • 31. Data: 2019-06-14 09:13:35
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 08:15:13 UTC+2 użytkownik marios napisał:

    > * bo zakładam że "krajzeg",.., grubościówki ~400kg może nie będzie się
    > czepiał na szybko

    silnik odkręci, jedyna kradziez co wiele lat temu u nas była to cos w ten deseń :)

    b.

  • 32. Data: 2019-06-14 09:17:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 09:13:36 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > silnik odkręci, jedyna kradziez co wiele lat temu u nas była to cos w ten deseń :)

    Teściu się kapnął chyba po 2 miesiącach że zarąbali silnik od betoniarki.
    Kulturalnie rozebrali obudowę, wzięli co trzeba i skręcili obudowę z powrotem ;)

    L.

  • 33. Data: 2019-06-14 09:58:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Jun 2019 21:25:05 +0100, ddddddddddddd <d...@f...pl>
    wrote:
    > Dlatego stwierdziłem, że najlepszy jest bezgłośny alarm
    > (sygnalizator na
    > zewnątrz miałem i nawet podłączony- do radiolinii, dla spokoju żony
    > gdy

    To jest najgorszy z możliwych wyborów. Znam przypadek gdy złodziej
    później próbował mścić się na takim cwaniaku, co mial bezgłośny
    alarm. Kiedyś rozmawialem z monterem alarmów z jakieś firmy
    ochranuarskej i też odradzał by nie mieć później problemów, coś jest
    na rzeczy.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2019-06-14 10:03:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Jun 2019 23:23:45 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > Skoro nie masz czasu to generalnie problem jest czysto teoretyczny,
    > bo ogarnięcie takiego systemu samemu (z montażem i dłubaniem
    > softu)
    > to pewnie jakieś 2 miesiące roboty żeby powstał prototy
    > p ;)

    U mnie rozwój softu do takiego prototypu trwa już 3 lata i końca nie
    widac. W tej chwili oparło się już o stworzenie autorskiego systemu
    operacyjnego (z wywłaszczaniem, pamięcią wirtualną, pełna ochroną
    zasobów).

    --
    Marek

  • 35. Data: 2019-06-14 10:29:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 09:58:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > To jest najgorszy z możliwych wyborów. Znam przypadek gdy złodziej
    > później próbował mścić się na takim cwaniaku, co mial bezgłośny
    > alarm.

    Ale że o co chodzi z tym mszczeniem się za bezgłośny alarm??

    L.

  • 36. Data: 2019-06-14 10:30:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 10:03:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > widac. W tej chwili oparło się już o stworzenie autorskiego systemu
    > operacyjnego (z wywłaszczaniem, pamięcią wirtualną, pełna ochroną

    Ale to wszystko dla siebie czy chcesz tym potem jakoś handlować?
    Masa czasu. Ale jak jest to hobby to przy okazji kupa radochy.
    O ile ma się kiedy dłubać.

    L.

  • 37. Data: 2019-06-14 10:35:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 08:58, Marek pisze:

> [...]
    > Kiedyś rozmawialem z monterem alarmów  z jakieś firmy ochranuarskej i
    > też odradzał by nie mieć później problemów, coś jest na rzeczy.

    no najlepiej biedaka w spokoju zostawić, ale to nie dla tych co szukają
    alarmu...

    Ja złodzieja pod blokiem praktycznie za rękę złapałem (lusterka z aut
    kradł), ten to dopiero mógłby się mścić - znałem go z widzenia, bo
    chodziliśmy do tej samej podstawówki... ale miał na to "wyjebane"
    ponieważ (tu praktycznie cytat 1:1 z pisma) "sprawa została umorzona,
    ponieważ podejrzanego nie ma w miejscu zamieszkania, a jest potrzebny do
    kontynuowania sprawy"
    Było to kilkanaście lat temu

    Lukasz

  • 38. Data: 2019-06-14 10:49:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Jun 2019 01:30:49 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > Ale to wszystko dla siebie czy chcesz tym potem jakoś handlować?

    Dla siebie, znajomych. Pisanie systemów to raczej hobby, choć
    uważam, że każdy programista (Javy szczególnie) powinien raz w życiu
    własny system napisać (na wybrany CPU).

    --
    Marek

  • 39. Data: 2019-06-14 10:52:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Jun 2019 01:29:44 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > Ale że o co chodzi z tym mszczeniem się za bezgłośny al
    > arm??

    No bo złodziej nie lubi być zaskakiwany czymś takim a jak wyje daje
    mu się szansę uciec.

    --
    Marek

  • 40. Data: 2019-06-14 11:29:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2019 10:52:51 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > No bo złodziej nie lubi być zaskakiwany czymś takim a jak wyje daje
    > mu się szansę uciec.

    No ta, zapomniałem że u nas w kraju mamy swoistą tradycję pochylania
    się nad biednym sprawcą. A najgorzej jak coś mu się stanie przy "pracy",
    wtedy to ofiara ma już naprawdę przesrane ;)

    L.