  • 1. Data: 2009-06-28 21:26:00
    Temat: dzialka rolno-budowlana pytania
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Witam

    jest do sprzedania dzialka rolno-budowlana 3000m2,

    - czy moge na niej postawic dom? czy musze tez cos uprawiac?

    Co zrobic aby miec tylko 1000m2, tyle mnie interesuje a biuro sprzedaje
    tylko w kawalkach po 3000m2 - czy sa na to jakies przepisy.

    Jak to obejsc bezpiecznie - chce tylko 1000.

  • 2. Data: 2009-06-28 21:48:26
    Temat: Re: dzialka rolno-budowlana pytania
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik bulba008 napisał:
> [...]
    > tylko w kawalkach po 3000m2 - czy sa na to jakies przepisy.
    >
    > Jak to obejsc bezpiecznie - chce tylko 1000.
    Oczywiście, że są takie przepisy. Tak samo jak idziesz do sklepu
    odzieżowego i poprosisz jeden rękaw do marynarki. Sprzedawca musi go
    ukroić i ci dać.
    A na początek radzę lekturę miejscowego planu zagospodarowania, albo
    warunków zabudowy.

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2009-06-29 20:35:33
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że są takie przepisy. Tak samo jak idziesz do sklepu
    > odzieżowego i poprosisz jeden rękaw do marynarki. Sprzedawca musi go
    > ukroić i ci dać.

    Kupić w 3 sosoby 3000m2, wybudować 3 domy, znieść sądownie współwłasnośc.
    Wówczas przepisy gminne i plan nie mają zastosowania. Przez analogię - kupić
    w trójkę garnitur i sobie pokroić.