  • 1. Data: 2009-08-27 07:34:10
    Temat: dziwne plamy na plytkach szkliwionych
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Witam,

    Zaobserwowwalem dziwne ciemne plamy na plytkach szkliwionych. Powstaja na
    styku wanny i plytek tam gdzie fuga silikonowa sie odspoinowala troche. Nie
    daje sie tego mechanicznie usunac ani popularnymi srodkami do czyszczenia .
    tak jak gdyby 'cos' wlazilo pod szkliwo. plytki to paradyz jak by co. wiecej
    na zdjeciach. macie pomysl co to moze byc i jak to usunac?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/02572a47a9
    3b807a.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2895d04085
    4d7463.html

  • 2. Data: 2009-08-27 09:46:58
    Temat: Re: dziwne plamy na plytkach szkliwionych
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:
> [...]
    > do czyszczenia . tak jak gdyby 'cos' wlazilo pod szkliwo. plytki to
    > paradyz jak by co. wiecej na zdjeciach. macie pomysl co to moze byc i

    Na zdjęciu nie wiele widać, a czy czasem to nie jest grzyb na silikonie?

    Jeżeli tak jest chlor w sprayu pomaga na jakiś czas - tylko ostrożnie używać

    Ariusz

  • 3. Data: 2009-08-28 20:25:45
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli tak jest chlor w sprayu pomaga na jakiś czas - tylko ostrożnie
    > używać

    wiem co to jest, plytka namokla przez nieszczelna fuge silikonowa, to plamy
    z wody pod szkliwem byly. do wieczora przeschlo.