  • 1. Data: 2009-08-27 15:39:59
    Temat: pęknięcia betonu na balkonie, czym zabezpieczyć na zimę?
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Pytanie jak w temacie.
    Czy dobrym pomysłem jest nałożenie folii w płynie (tej pod płytki
    ceramiczne)?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-08-27 16:14:53
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 27 Sie, 17:39, Krzysiek <b...@b...com> wrote:
    > Pytanie jak w temacie.
    > Czy dobrym pomysłem jest nałożenie folii w płynie (tej pod płytki
    > ceramiczne)?
    >
    > --
    > Krzysiek

    Wystaw zdjęcie tego pęknięcia. Najlepiej w dużej rozdzielczości.

    Pozdrawiam,
    Krzemo

  • 3. Data: 2009-08-27 16:44:30
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Krzemo pisze:

    > Wystaw zdjęcie tego pęknięcia. Najlepiej w dużej rozdzielczości.

    proszę bardzo:
    http://stud.wsi.edu.pl/~jelonekk/balkon/

    --
    krzysiek

  • 4. Data: 2009-08-27 17:01:27
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 27 Sie, 18:44, Krzysiek <b...@b...com> wrote:

    > proszę bardzo:http://stud.wsi.edu.pl/~jelonekk/balkon/
    >
    > --
    Czy to pęknięcie jest tylko na "wylewce" czy sięga głębiej?
    Sprawdź z boku płyty.

    Czy wiesz jakie warstwy są na tym balkonie?

    Niepokojące jest to że pęknięcie przebiega przez całość. Jakby coś się
    ugięło.

    Czy wylewka jest jakoś zakotwiona w ścianie?

  • 5. Data: 2009-08-27 17:06:46
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Krzemo pisze:
> [...]
    > ugięło.
    >
    > Czy wylewka jest jakoś zakotwiona w ścianie?

    teściowie trzy lata temu robili na nowo balkon (wylewka).
    z tego co się dowiedziałem pod betonem jest papa.
    Niestety nic więcej nie wiem, mieszkam tu od niedawna i nie wiem co z
    tym teraz zrobić.

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-08-27 17:08:40
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Krzemo pisze:
    > Czy to pęknięcie jest tylko na "wylewce" czy sięga głębiej?
    > Sprawdź z boku płyty.

    to pęknięcie jest póki co powierzchniowe, jednak coś tym muszę chyba
    zrobić, bo w zimie może być ciężko jak tam woda wejdzie i przymarznie.

    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-08-27 17:47:48
    Od: "Lech R" <l...@g...pl>

    To wygląda na skaszanioną płytę balkonową.
    To nowy budynek??

  • 8. Data: 2009-08-27 17:52:15
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Lech R pisze:
    > To wygląda na skaszanioną płytę balkonową.
    > To nowy budynek??

    stary, 60-letni dom

    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-08-27 19:02:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > teściowie trzy lata temu robili na nowo balkon (wylewka).
    > z tego co się dowiedziałem pod betonem jest papa.
    > Niestety nic więcej nie wiem, mieszkam tu od niedawna i nie wiem co z tym
    > teraz zrobić.

    Po mojemu peklo w sposob naturalny - balkon pracuje na koncu. Najlepiej
    chyba bayloby polozyc folie w plynie, a na nia jakies kafelki na dobrym
    elestycznym kleju.

  • 10. Data: 2009-08-27 19:08:32
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    > Po mojemu peklo w sposob naturalny - balkon pracuje na koncu. Najlepiej
    > chyba bayloby polozyc folie w plynie, a na nia jakies kafelki na dobrym
    > elestycznym kleju.

    a czy póki co nie wystarczyła by sama folia? W przyszłym roku planuję
    zakup większej ilości kafelek...

    --
    Krzysiek