  • 1. Data: 2009-08-27 16:10:57
    Temat: Kominek - rura wylotowa ukosnie
    Od: "Z." <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Otwor w kominie przeznaczony do kominka wyszedl troche za bardzo z boku komina,
    a powinien na srodku. Czy kominek mozna ustawic na srodku komina, rura laczaca
    go do z otworem w scianie bedzie wtedy isc troche ukosnie, nie pionowo. Mozna
    tak zrobic? Kominek bedzie jak najmniejszy, bez dgp, bez plaszcza, uzywany
    okazyjnie.

    _________[kominek]__________
    sciana__________[ otwor ]______________

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2009-08-27 16:12:42
    Temat: Re: Kominek - rura wylotowa ukosnie
    Od: z...@p...onet.pl

    --
    _________[kominek]__________
    sciana__________[ otwor ]______________

  • 3. Data: 2009-08-27 19:13:50
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    bez problemu

  • 4. Data: 2009-08-28 14:54:54
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Z. pisze:
> [...]
    > tak zrobic? Kominek bedzie jak najmniejszy, bez dgp, bez plaszcza, uzywany

    Straszny masz ten skos?
    U mnie wyszła odchyłka od pionu jakieś 5 cm - wezwany spec od kominów
    stalowych i pospawał mi z "kwasówki" odpowiedni przyłącz i wg. niego, a
    ja się z tym zgadzam nie będzie problemu. Do komina też robisz skos - ba
    nawet (w zależności jaki masz komin) będziesz miał pewien odcinek pod
    kątem 90st.
    U mnie komin Zapelowski ma właśnie taki przyłącz prostopadły, ponoć
    teraz robią już pod kątem.

    Ariusz

  • 5. Data: 2009-08-28 18:11:25
    Od: "TenOn" <x...@x...pl>

    > U mnie wyszła odchyłka od pionu jakieś 5 cm - wezwany spec od kominów
    > stalowych i pospawał mi z "kwasówki"

    Hmm a czy to nie powinna być żaroodporna?
    Kominiarz Ci to odbierze?

    Pozdrawiam Michał