  • 1. Data: 2009-08-27 20:57:28
    Temat: Cos lepszego niz igeomap.pl
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Witam,
    Czy jest gdzies taki serwis tylko z wieksza iloscia powiatow? Szukam
    granic dzialki, a do celow nie urzedowych nie chce placic za mapke.
    Dzieki,

  • 2. Data: 2009-08-27 21:12:09
    Temat: Re: Cos lepszego niz igeomap.pl
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Gonzo pisze:
    > Witam,
    > Czy jest gdzies taki serwis tylko z wieksza iloscia powiatow? Szukam
    > granic dzialki, a do celow nie urzedowych nie chce placic za mapke.

    geoportal

  • 3. Data: 2009-08-27 21:58:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > geoportal

    A możesz podpowiedzieć gdzie na tym portalu znajdę mapy z granicami działek?

  • 4. Data: 2009-08-27 22:19:39
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Boombastic wrote:
    > A możesz podpowiedzieć gdzie na tym portalu znajdę mapy z granicami
    > działek?
    Niestety nie wszystkie sa dostepne, moja dzialka ma widoczne, ale to co
    mnie interesuje juz nie.

  • 5. Data: 2009-08-29 19:45:14
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > A możesz podpowiedzieć gdzie na tym portalu znajdę mapy z granicami
    > działek?

    mapy >> opcja "kataster" - wyswietla zdjecie lotnicze z nalozona warstwa
    zawierajaca granice dzialek i ich numery.
    od kilku miesiecy korzystam z geoportalu po kilka godzin dziennie i
    jeszcze nie trafilem aby dla jakiejs interesujacej mnie dzialki nie bylo
    tych danych.

    szwagier

  • 6. Data: 2009-08-29 21:18:35
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > od kilku miesiecy korzystam z geoportalu po kilka godzin dziennie i
    > jeszcze nie trafilem aby dla jakiejs interesujacej mnie dzialki nie bylo

    Sorry, ale coś nie działa u mnie. Nie pojawia się siatka działek. Trzeba sie
    logować?

  • 7. Data: 2009-08-29 23:21:30
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    szwagier wrote:

> [...]
    > od kilku miesiecy korzystam z geoportalu po kilka godzin dziennie i
    > jeszcze nie trafilem aby dla jakiejs interesujacej mnie dzialki nie bylo

    Nie ma wsi Grębków (mazowieckie)

  • 8. Data: 2009-08-30 09:12:42
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Nie ma wsi Grębków (mazowieckie)

    U mnie pokazalo dwie...

    szwagier

  • 9. Data: 2009-08-30 09:17:17
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Sorry, ale coś nie działa u mnie. Nie pojawia się siatka działek. Trzeba
    > sie logować?
    Nie trzeba, logowanie niewiele daje i w zasadzie korzysci z logowania
    nie dzialaja w praktyce. (zachowalem sobie zlinkowane kilkanascie
    fragmentow map do pozniejszego przejrzenia i ktoregos dnia wszystkie
    diabli wzieli)
    Dane katastralne pojawiaja sie dopiero przy skali ok. 1:15000
    Poza tym dzialaja dosyc wolno, dane pobierane sa z tzw wezlow
    katastralnych (przy kazdym powiatowym osrodku geodezji i kartografii)

    szwagier

  • 10. Data: 2009-08-30 09:39:37
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    szwagier wrote:

    > U mnie pokazalo dwie...

    Chodzi mi o to, ze nie pokazuje granic dzialek a akurat tej okolicy
    potrzebuje.