  • 1. Data: 2009-11-04 19:58:21
    Temat: farba na grzyba
    Od: jureko <s...@p...fm>

    możecie polecić sprawdzone rozwiązanie na malowanie ścian z wykwitami
    plesni?
    Pryskałem boramonem - na razie chyba działa, teraz chcę to pomalować.
    Czy pomalowanie plam jakąś farbą maskującą, grunt z dodatkiem antypleśniowym
    oraz farba również z dodatkiem zdadzą egzamin?
    Wiem że najlepiej byłoby zdjąć tynki (po zalaniu) ale na teraz to
    rozwiązanie odpada.
    --
    pozdrawiam
    jureko

  • 2. Data: 2009-11-04 21:01:09
    Temat: Re: farba na grzyba
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    temat grzyba mam w malym palcu z powodu gownianergo dachu nad moja firma
    swego czasu.
    szpachelka i zeskrob to co suche ze sciany od staje - nie musisz heblowac z
    farba ani tym bardziej zrywac tynku.
    dla pewnosci przejedz chlorem (wszystkie preparaty przeciwgrzybiczne
    dzialajace natychmiast to wlasnie chlor).
    pomaluj gruntem
    na to 2 warstwy farby (najtansza doskonale sobie radzi - pod warunkiem 2
    warstw lub 3 malowanych pedzlem, chociaz waliem tez pokryjesz)/

    i po temacie

  • 3. Data: 2009-11-05 08:14:30
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

> [...]
    > oraz farba również z dodatkiem zdadzą egzamin?
    > Wiem że najlepiej byłoby zdjąć tynki (po zalaniu) ale na teraz to

    Dawno temu udało mi się zwalczyć temat najpierw środek na grzyba, potem
    grunt i na to farba biała używana także do malowania np. kościołów nazywała
    się "RENOSTYL" nic nie wylazło.

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4574 (20091104) __________

    http://www.eset.com

  • 4. Data: 2009-11-05 09:10:10
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

> [...]
    > oraz farba również z dodatkiem zdadzą egzamin?
    > Wiem że najlepiej byłoby zdjąć tynki (po zalaniu) ale na teraz to

    Pierwsze co trzeba zrobic to naprawic dach...
    Michal Ci dobrze napisal, zastosowac jakis chklorax, blitz lub inny tani plyn
    wydzielajacy chlor. On zabija wszystko nie tylko co sie rusza. Z tym, ze przed
    malowaniem korzystnie jest dobrze umyc sciane gdyz pozostaly nadmiar chloru
    moze pozniej niekorzystnie reagowac z podkladem.
    Tu w Hameryce sa gotowe "primery" zawierajace dodatki plesnio i grzybobojcze.
    Ja stosowalam z powodzeniem primer 1-2-3, tak to sie nazywa, kolorem
    niebieskim na puszkach nadrukowane. Gdzies na ktorejs stronie dilerskiej
    widzialkem go w Polsce. Ten podklad, jak wiekszosc podkladow w Usa ma kolor
    bialy zatem z dodatkiem bieli tytanowej co jest bardzo dobre gdyz on od razu
    kryje stare malowania i daje bardzo dobre i mocne podloze pod kolor.
    Rozgladnij sie za tym moze gdzies znajdziesz.
    Pzdr.

  • 5. Data: 2009-11-05 11:49:46
    Od: jureko <j...@g...com>

    On 5 Lis, 10:10, "Tornad" <t...@v...pl> wrote:
    > antypleĹ niowym
    >
    > Pierwsze co trzeba zrobic to naprawic dach...
    dach się spalił. Ale jest nowy. Pleśń to pokłosie działania
    strażaków.
    dzięki za rady.
    --
    jureko