  • 1. Data: 2009-11-04 20:25:35
    Temat: łomot w piecu gazowym
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Witam!
    Nowo budowany domek, piec 2funkcyjny, woda z własnego ujęcia, hydroforek
    z dwoma wyjściami: bezpośrednio na ogród i przez filtr do budynku. Kiedy
    włącza się pobór wody w ogrodzie to w takt załączania i wyłączania pompy
    widać "skoki" wody w filtrze (w przód i w tył) no i generuje to ten
    "szumołomot" w piecu.
    Co z tym zrobić? Czy to może uszkodzić piec, czy poza wrażeniami
    akustycznymi to niczemu nie grozi?

    --
    sendilkelm

  • 2. Data: 2009-11-04 21:21:41
    Temat: Re: łomot w piecu gazowym
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    J_K_K pisze:

    > Czy ten hydroforek ma baniak ?

    Tak. Chyba coś koło 30l.

    --
    sendilkelm

  • 3. Data: 2009-11-05 07:50:06
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Tak. Chyba coś koło 30l.

    wstaw regulator cisnienia przed kotłem
    i ustaw go ciut poniżej dolnego progu (załączania) hydroforu