  • 11. Data: 2011-01-31 06:12:54
    Temat: Re: firany
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Upss - zły wynik: mam 15!

    nie żałuj sobie masz ich pewnie ze 150...

  • 12. Data: 2011-01-31 09:39:19
    Temat: Re: firanki
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "aneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sądzicie czy firanki są nadal modne cy nie?

    A tak w kwestii formalnej:

    Firanki - tylko tak
    Nie ma czegoś takiego, jak "firany".
    (-) Miodek

  • 13. Data: 2011-01-31 10:36:46
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-01-30 23:32, Ikselka pisze:

    > :-O

    > Na podłodze i meblach, gdzie jest dobrze widoczny i dzięki temu łatwo go NA
    > BIEŻĄCO zetrzeć ściereczką lub zebrać wodnym odkurzaczem.

    Nie ma dywanów i innych materiałów a kurz zbiera się gdzie wewnątrz
    elektroniki i na powierzchniach na których nie da się go zetrzeć ściereczką.

    > Odkąd nie mam zasłon, kurz osiada właśnie tam, gdzie napisałam i ponieważ
    > go widzę, mogę go na bieżąco usuwać. Obecnie go już prawie NIE MA.

    Mnie właśnie doprowadza on do szału bo wytarcie kuzu co tydzień zajmuje
    mi ponad godzinę.

    > Taktyka zaiste prometejska, jak dla mnie... :-/
    > W szorstkich, grubych, chłonnych tkaninach na oknach kurz zbiera się
    > długofalowo, istne masy, wznoszone ciągle od nowa przez manipulację
    > tkaniną, przeciągi i ruchy konwekcyjne powietrza, krążace non stop w nim i
    > wdychane tym łatwiej.

    Ja firan nie zamierzam dotykać! Nie ma grzejników pod oknami, poza tym
    zamierzam właśnie co tydzień je uprać, raz dwa zrzucić i zaraz zawiesić.

    > Będziesz toto prał (i prasował) co tydzień, czy może częściej? Jeśli tak,
    > to proszę bardzo.

    Prasować firany? po co? Ja niczego nie prasuję.

  • 14. Data: 2011-01-31 12:45:34
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    >Ja firan nie zamierzam dotykać! Nie ma grzejników pod oknami, poza tym
    >zamierzam właśnie co tydzień je uprać

    Niewolnik :)

  • 15. Data: 2011-01-31 13:15:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 07:12:54 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > nie żałuj sobie masz ich pewnie ze 150...

    Nie gorączkuj się tak - jest 15, łącznie z rozsuwanym tarasowym na całą
    ścianę, a bez piwnicznych, dachowych i garażowych :-)

  • 16. Data: 2011-01-31 13:15:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 10:39:19 +0100, jagr napisał(a):

    > Użytkownik "aneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A tak w kwestii formalnej:
    >
    > Firanki - tylko tak
    > Nie ma czegoś takiego, jak "firany".
    > (-) Miodek

    Bardzo słuszna uwaga. Firanki.

  • 17. Data: 2011-01-31 13:18:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 11:36:46 +0100, Osadnik napisał(a):

> [...]
    >
    > Mnie właśnie doprowadza on do szału bo wytarcie kuzu co tydzień zajmuje

    Skoro wolisz gromadzić kurz w zasłonach i go wdychać w przekonaniu, że on
    sobie TYLKO w nich siedzi... Ja wolę ścierać podłogi i meble, niż prać co
    tydzień 30 sztuk zasłon.

  • 18. Data: 2011-01-31 13:19:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 13:45:34 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Niewolnik :)

    Atam, przez pierwsze 2 tygodnie, a potem bedzie zbierał kurz z kilku
    miesięcy :-)

  • 19. Data: 2011-01-31 20:06:36
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-01-31 14:18, Ikselka pisze:

    > Skoro wolisz gromadzić kurz w zasłonach i go wdychać w przekonaniu, że on
    > sobie TYLKO w nich siedzi... Ja wolę ścierać podłogi i meble, niż prać co
    > tydzień 30 sztuk zasłon.

    Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi? Teraz urz
    wdycham bo fruwa po podłodze i we wszystkei zakamarki.
    Poza tym ja nie zamierzam mieć skompilowanych firan, firany będę
    zdejmowali zakładał w następujący sposób, krzesełko zdejmuje rurę z
    firan wyciągam rurę z oczek, wrzucam firankę do pralki, w druga stronę
    to samo.

    Jak ktoś chce mieć żabki, haczyki, frędzelki, i inne wygibasy - proszę
    bardzo, mnie wystarczy firana zawieszona wypolerowanej miedzianej rurze
    z uchwytami

  • 20. Data: 2011-01-31 20:19:28
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

    >Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi?

    To akurat prosto wytlumaczyc. HINT: otwierasz okna?