  • 21. Data: 2011-01-31 21:14:18
    Temat: Re: firany
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-01-31 21:19, Przesmiewca pisze:

    > To akurat prosto wytlumaczyc. HINT: otwierasz okna?

    Nie, od tego jest wentylacja.

  • 22. Data: 2011-01-31 21:46:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 21:06:36 +0100, Osadnik napisał(a):

    > Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi?

    A powietrze sobie u Ciebie w domu tak tylko stoi, stoi, i nic? Bezruch
    absolutny?
    3-)

    > Teraz urz
    > wdycham bo fruwa po podłodze i we wszystkei zakamarki.

    No właśnie - bo trzeba jednak sprzątać, a nie unikniesz tego, łapiąc kurz w
    firankę.
    Twoja teoria o tym, że kurz grzecznie skieruje się wyłącznie do firanki,
    zamiast osiadać wszedzie równo, jest dosyć humorystyczna 3-)

  • 23. Data: 2011-01-31 21:48:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 21:19:28 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > To akurat prosto wytlumaczyc. HINT: otwierasz okna?

    A drzwi?
    A czy przechodzi obok okna? A czy może czasem zdarza się przeciąg? A czy
    ogrzewanie i wentylacja działa, powodując ruchy powietzra niezależne od
    woli ich właściciela? - kurz bardzo lubi podróże za friko, także ten
    siedzący chwilowo na firance :-)

  • 24. Data: 2011-01-31 21:49:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:14:18 +0100, Osadnik napisał(a):

    > Nie, od tego jest wentylacja.

    He he :-)

  • 25. Data: 2011-01-31 22:16:17
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>