  • 31. Data: 2015-11-14 19:50:42
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 15:43, Maciek pisze:
> [...]
    mozna nazywac po imieniu i analizowac bez uzywania "miesnych" argumentów.
    > Pytanie więc brzmi: czy dokonali go islamiści-uchodźcy, którzy właśnie
    > się we Francji pojawili, czy może obywatele Francji, potomkowie dawnych
    > mieszkańców kolonii francuskich?

    najwyzej PRowe wrażenie ze władza "cos" robi. A potrzeba zmiany mentalnosci, powrotu
    do idei, do korzeni europy. Szanse francji na to sa znikome.
    > Coś w tym jest. Ktoś dzisiaj w TV poruszył temat: sprawdzić ilu
    > mieszkańców krajów islamskich jest w stanie "z marszu" chwycić np. AK-47
    > i go użyć, a ilu Polaków byłoby to w stanie zrobić.

    Przy ciele zamachowca samobójcy, który przeprowadził atak bombowy
    niedaleko stadionu Stade de France, znaleziono syryjski paszport -
    poinformowała w sobotę agencja Associated Press, powołując się na
    anonimowe źródła we francuskiej policji. Greckie władze twierdzą, że
    właściciel syryjskiego paszportu był uchodźcą, który do Europy trafił
    przez obóz na wyspie Leros. Telewizja BFM zauważa jednak, że paszport
    nie musiał należeć do zamachowca, przy którego ciele go znaleziono.

    http://www.tvn24.pl/syryjski-paszport-znaleziono-prz
    y-jednym-z-zamachowcow,594509,s.html

  • 32. Data: 2015-11-14 19:51:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 19:16:11 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Wolalbym jednak laickie panstwo.

    nie dodałem - laickie (i bezideowe), tak dokladnie jak dalo sie zorganizowac, panstwo
    masz wlasnie we francji - i jest kompletnie bezbronne wobec jakichkolwiek agresywnych
    ideologii zarówno islamu, jak i lewactwa.

    Francuzi sie daja mordowac a ten pragnie laickiego panstwa.... Francuzi odpowiedzą
    marszami, petycjami i lajakmi na fejsbujku - jest spora szansa ze kilku terrorystów
    od tego umrze. Za śmiechu.

    b.

  • 33. Data: 2015-11-14 19:58:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma równości pomiędzy islamem a chrześcijaństwem w tej części świata bo prawo
    swieckie chrześcijanom zakazuje mordowania. Gdyby dac chrześcijanom takie same
    uprawnienia jakie maja islamiści u siebie to stosy by się paliły w cyklu ciągłym.

  • 34. Data: 2015-11-14 20:04:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >Telewizja BFM zauważa jednak, że paszport nie musiał należeć do zamachowca,

    "Dzięki odciskom palców zidentyfikowano też tożsamość jednego z zamachowców
    z sali koncertowej Bataclan. Posiadał on obywatelstwo francuskie i miał
    związki z ekstremistycznymi ugrupowaniami islamskimi. Mężczyzna urodził się
    w miejscowości Courcouronnes na południe od Paryża. (http://www.tvn24.pl)"

    BTW bez uchodźców zamach byłby niewykonalny?

  • 35. Data: 2015-11-14 20:05:07
    Temat: Re: adasiu - grupowy pedofiu - jak sie czujesz?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-11-14 o 17:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    >http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wlasciciel-syryjski
    ego-paszportu-przekraczal-granice-z-grecja/kd5r26

    Powiem krótko, widać żeś pierdolnięty.

  • 36. Data: 2015-11-14 20:10:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Żebyś się nie zadziwił jakimi teraz Francuzi okażą się wesolkami. Ichni prezydent
    publicznie powiedział ze uznaje cale zajście za wypowiedzenie wojny. A durnie z
    Panstwa Islamskiego to potwierdzili. Do tej pory dostawali i dostają wpierdol od
    najemnika jakim jest Rosja. Teraz będą dostawali wpierdol od Rosji i Francji. Nie
    chciał bym być w najbliższym czasie arabem we Francji.

  • 37. Data: 2015-11-14 20:15:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >dostawali i dostają wpierdol od najemnika jakim jest Rosja. Teraz będą
    >dostawali >wpierdol od Rosji i Francji. Nie chciał bym być w najbliższym

    To mówisz, że ten Francuski lotniskowiec to dopiero popłynie na bliski
    wschód?

  • 38. Data: 2015-11-14 20:20:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozyjemy zobaczymy.

  • 39. Data: 2015-11-14 20:27:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Pozyjemy zobaczymy.

    On już tam dawno jest i napierdala ISISowi w źródło dochodów. Stąd zamach.

  • 40. Data: 2015-11-14 20:46:12
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 19:48, masti pisze:
> [...]

    jakos tak dziwnie, kiedys nie uchodzilo. Jesli dla ciebie istnieje rownosc

    miedzy chrzescijanstwem a islamem to masz dokladnie zerowe pojecie o
    swiecie.

    > dwie religie z tego samego miejsca, mające tych samych proroków i tak
    > samo mordujące. To gdzie róznica?
    Nie pomyliły ci się daty?
    Gdzie teraz chrześcijanie mordują? to raczej ich mordują i to circa
    jebaut 100 tys rocznie.
    Więc nie fanzol, czasy wypraw krzyżowych i czarownic już dawno mineły.

    > Bo katolicy z centralna hierarchią władzy to tylk ojeden z odłamów
    > chrzescijaństwa.
    Jeszcze na kolanach ty albo twoje dzieci będą prosić aby państwo było
    tylko chrześcijańskie.

    > co nie zmienia faktu, że Państwo ma być laickie a nie religijne
    > niezależnie od tego jaka to będzie religia.

    No zaczekaj jak tych śniadych się rozmnoży to zobaczysz świeckie państwo
    jak świnia niebo.

    --
    Pozdr

    Janusz_K