  • 41. Data: 2015-11-14 20:47:56
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To teraz będą napierdalali skuteczniej. Są w stanie wojny z państwem kozojebcow. Źle
    to wróży dla kozojebcow.

  • 42. Data: 2015-11-14 20:49:39
    Temat: Re: adasiu - grupowy pedofiu - jak sie czujesz?
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 20:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    go-

    paszportu-przekraczal-granice-z-grecja/kd5r26

    > Powiem krótko, widać żeś pierdolnięty.
    Patrzyłeś w lustro jak to pisałeś, pierdol się gimbazo.

  • 43. Data: 2015-11-14 20:56:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-11-14 o 20:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >Patrzyłeś w lustro jak to pisałeś, pierdol się gimbazo.

    Przecież to twoje słowa miszczu retoryki.

  • 44. Data: 2015-11-14 20:59:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >To teraz będą napierdalali skuteczniej. Są w stanie wojny z państwem
    >kozojebcow. Źle to wróży dla kozojebcow.

    Kozojebcy liczyli na jakieś powstanie we Francji czy co? Bo jeśli chodzi o
    wkurwianie rekina to chyba znaleźli najlepsza metodę. W Hiszpanii udało się
    im dlatego, że lewica postanowiła wykorzystać śmierć współobywateli do gry
    politycznej.

  • 45. Data: 2015-11-14 21:02:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >No zaczekaj jak tych śniadych się rozmnoży to zobaczysz świeckie państwo
    >jak świnia niebo.

    Niedyskretne pytanie - ile znasz w historii przejęć nowoczesnego państwa
    przez biednych imigrantów z obcą religią?

  • 46. Data: 2015-11-14 21:28:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Nov 2015 10:46:49 -0800 (PST), Budyń napisał(a):

    > masz konstytucyjne prawo byc idiota ale chwalic sie tym publicznie to jakos tak
    dziwnie, kiedys nie uchodzilo. Jesli dla ciebie istnieje rownosc miedzy
    chrzescijanstwem a islamem to masz dokladnie zerowe pojecie o swiecie.

    Rozumiem ze kwestie zwiazane z byciem idiota znasz z doswiadczenia?
    Wez no jeszcze raz przeczytaj i powiedz mi, gdzie ja postawilem znak
    rownosci miedzy chrzescijanstwem a islamem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 47. Data: 2015-11-14 21:28:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 21:02:33 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Niedyskretne pytanie - ile znasz w historii przejęć nowoczesnego państwa
    > przez biednych imigrantów z obcą religią?

    Paryzanie juz teraz, dzisiaj zostali ograbieni z wolnosci. Na ulicach wojsko,
    a mieszkancy siedza w domach i boja sie wyjsc z obawy o utrate zycia.
    Jeszcze nie panstwo ale miasto - zostalo przejete przez "biednych imigrantow".

    BTW. Nie spodziewalem sie po tobie innego zrodla niz TVN :D Jakie to oczywiste..

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2015-11-14 21:29:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 17:06, Ghost pisze:
    > Nie żartuj, co mamy iść na wojnę hybrydową? Zachód walcząc w tragicznych
    > warunkach (np. bitwa w Mogadiszu) traci 18 żołnierzy przy 1000 straconych
    > afrykańskich "milicjantach", właśnie dlatego, że to są tacy z marszu
    > chwytający.
    Nikt Ci nie każe iść na wojnę. Obecnie w sytuacji Polak kontra
    terrorysta, nawet jeśli przed Polakiem położyć AK-47, jedyne co może on
    (statystycznie) zrobić to położyć się i czekać na przyjazd
    policji/oddziałów specjalnych itp. Przed terroryzmem służby nie
    zabezpieczą w 100%.

    Maciek

  • 49. Data: 2015-11-14 21:31:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 17:09, Adam Sz. pisze:
    > :))))
    > Lewak zawsze bedzie lewakiem nawet jak sie mu nasra do ryja.
    A debil pozostanie debilem niezależnie od okoliczności.

    > Nie - ataku na pewno dokonali rodowici Francuzi :-)
    Cieszę się, że także już do tego doszedłeś :-)

    Maciek

  • 50. Data: 2015-11-14 21:34:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Nov 2015 10:51:33 -0800 (PST), Budyń napisał(a):

    > nie dodałem - laickie (i bezideowe), tak dokladnie jak dalo sie zorganizowac,
    panstwo masz wlasnie we francji - i jest kompletnie bezbronne wobec jakichkolwiek
    agresywnych ideologii zarówno islamu, jak i lewactwa.

    Bezreligijne, nie bezideowe. A nawet nie "bezreligijne", tylko religijnie
    obojetne. Dlaczego uwazasz, ze *jedynym* sposobem zwalczania agresywnego
    islamu jest przeciwstawienie mu innej religii? Bledem laickiej Francji bylo
    to, ze w miejsce powstalem pustki nie zapoponowano niczego innego.

    > Francuzi sie daja mordowac a ten pragnie laickiego panstwa.... Francuzi odpowiedzą
    marszami, petycjami i lajakmi na fejsbujku - jest spora szansa ze kilku terrorystów
    od tego umrze. Za śmiechu.

    A czym ma odpowiedziec Francuz? Odpowiada panstwo, policja, zluzby. A,
    rozumiem, nie przeczytales na Onecie, co w tym momencie robia francuskie
    tajne sluzby. No to sorry.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl