    From: "R" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: hydro - dam radę?
    Date: Fri, 4 Sep 2009 09:38:57 +0200

    No tak robiłem, robiłem, że się w rurkę doprowadzającą wodę na ogórd wbiłem
    :-( no i się polało, na szczęście szybka reakcja i tylko trochę mokro było.

    Ale teraz pytanie - dziórka mała w rurce miedzianej chyba 1/2". Dam radę to
    sam naprawić? Co nieco potrafię, więc co bym potrzebował, bo myślę, że
    lepiej wyposażenie kupić niż majstra wzywać.

    Co powinienem zakupić pastę? palnik? kawałek złączki jakiejś? cyna? jest
    jakiś serwis gdzie mógłbym poczytać i się poedukować jak się łączy rurki
    miedziane?