  • 11. Data: 2019-04-12 13:36:49
    Temat: Re: hydrozagadka, co to może być?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-04-12 o 08:40, Kris pisze:
    > W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 21:21:22 UTC+2 użytkownik Uzytkownik
    > Jakim wiec cudem mnóstwo podłogówek pędzonych kotłami na paliwo stałe w układach
    otwartych działa i nie chce się zapchać?
    > No i u autora wątku do podgrzanie jest kilka m2 więc jedna niewielka pętla

    Ty oczywiście jesteś z tych co to wiedzą wszystko najlepiej, bo
    widziałeś wszystkie takie podłogówki. Nawet te z którymi ja walczyłem,
    aby usunąć z nich szlam.

    > Szklana kula czy inny Jackowski Ciebie w błąd wprowadził? Bo autor pisze o grzaniu
    prądem.

    Nie mam szklanej kuli i nie wiem co autor pisze na temat grzania prądem.
    Bynajmniej nie pisze on w tym wątku, a ja nie mam w swoich obowiązkach
    czytać wszystkich wątków.

  • 12. Data: 2019-04-12 13:49:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 13:36:46 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ty oczywiście jesteś z tych co to wiedzą wszystko najlepiej, bo
    > widziałeś wszystkie takie podłogówki. Nawet te z którymi ja walczyłem,
    > aby usunąć z nich szlam.

    Wystarczy że widziałem te działające od ok 10 lat
    Moja zresztą tez działa.
    > Nie mam szklanej kuli i nie wiem co autor pisze na temat grzania prądem.
    > Bynajmniej nie pisze on w tym wątku, a ja nie mam w swoich obowiązkach
    > czytać wszystkich wątków.

    wystarczy abyś ten przeczytał
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/1h
    twf3fJQVg/TGHsUeOlCAAJ