  • 1. Data: 2010-07-10 00:02:46
    Temat: jak dobrze zrobic podloge w mokrym pomieszczeniu?
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    jest sobie pomieszczenie nieogrzewane, w ktrórym z racji funkcji zdarzac sie
    bedzie duzo wody na podlodze, no i chciałbym wiedziec czy dobrze mysle jak
    to zrobić zeby to działało. wg mnie trzeba dać po kolei (od spodu, na
    istniejącą wylewkę) :
    -folia
    -styropian
    -folia (gdzieś spotkałem się ze tu maja byc 2 warstwy folii zeby był jakis
    poslizg? )
    -wylewka(zbrojona siatką)
    -płytki na kleju mrozoodpornym (zasady jak dla tarasów)

    no i tu mam kilka wątpliwośc, jak się mocuje tą folię do scian? chciałbym
    dać dookoła pomieszczenia cokół z płytek a dalej tynk (sciany z maxa), tylko
    nie wiem jak sie to ma trzymac - folię wywinąc na scianę i przykleic a do
    tego kleic płytki? jesli tak to czym, jesli nie to jak inaczej?
    fuga w narożnikach (miedzy podłogą a cokołem) ma być zrobiona silikonem?
    czy ta folia moze byc zwykła żółta czy jakas specjalna?