  • 11. Data: 2010-06-04 18:36:20
    Temat: Re: jaka kosiarka
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:5edf6ead-6c11-4dc4-9cca-39f58ffd9f2a@m21g2000vb
    r.googlegroups.com...

    > Ja kupilem ALKO 470BRV, o taka:
    >
    > http://www.allegro.pl/item1065600216_kosiarka_spalin
    owa_al_ko_silver_470brv_5km_hit.html

    > 4w1 (wyrzut boczny, tylny, do kosza, mulczowanie)

    Bodajze te same kosiarki w Biedronce kilka tygodni temu po 800zl byly.
    jesxcze w zeszlym tygodniu je widzialem na sklepie.

    Kris

  • 12. Data: 2010-06-04 22:59:08
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Bodajze te same kosiarki w Biedronce kilka tygodni temu po 800zl byly.
    > jesxcze w zeszlym tygodniu je widzialem na sklepie.

    A wiecie, ze pod ciezarem silnika i czasem nierownego terenu obudowa takiej
    kosiarki zaczyna sie rozginac i kolka traca cala geometrie przez co kosiarka
    tragicznie ciezko sie pcha? Moj sasiad ma taki wynalazek, pozyczylem od
    niego kiedys zeby skosic swiezo rosnacy trawnik. Przednie kola wyrywaly mi
    mloda trawe bo niestety byly rozbiezne. Pozniej sie dowiedzialem, ze
    sposobem na to jest kilka mlotkow z za ucha. Te wszystkie marketowe kosiarki
    sa tyle warte. Silnik czasami niezly, ale reszta pozal sie Boze.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2010-06-07 07:59:50
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > http://www.mojahonda.pl/urzadzenia-do-ogrodu/kosiark
    i-honda/kosiarki-seria-super-komfort-honda/kosiarki-
    hrx-537c-vye-honda

    bardzo wszystkim dziękuję, jak zawsze można na Was liczyć.

    wybrałem powyższą

    jednak rzeczywiscie koła obracajace moga powodowac wiecej problemow, chociaz
    tak -uzupelnieniem - te koła również można zablokować

    mar

  • 14. Data: 2010-06-07 08:31:04
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 03.06.2010 08:43, mayky wrote:

    > Witam
    >
    > Ja przerabiam temat od okolo miesiaca
    > mam do koszenia 4,5 tysiaca ......

    Przy takiej powierzchni to szkoda czasu na kosiarke.
    Ja 2 tys. metrow opedzam ciagnikiem mf-70, uzywka za 1500zl.
    Kosiarka z mulczerem, kosze to w przeciagu ok 3h.
    Bardzo wygodne jak sie ma duze proste, bo mozna na kosic na 2 biegu
    biegnąc za kosiarka (max predkosc to ok 20km/h :)
    S.