  • 11. Data: 2012-10-17 15:19:46
    Temat: Re: jaka moc pieca 17kw czy 25 kw - 140 m2 uzytkowej i ze 30 (garaż+pomieszczenie gosp)
    Od: Rom MIUI HTC <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 22:04:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mi jakos wrecz smierdzi marketingiem.
    >

    > Pozdro.. TK

    Amir nik miałem wcześniej, heh tylko usenet z gazety zblokowali i musialem konto
    zakładać na gmailu, czy wogole jest mozliwosc z outlooka jeszcze porzeglądania
    usenetu moze ktoś się oriętuje od 99r człowiek się przyzwyczail to juz 13 i
    presiądając się na coś innego już nie ma takiej chęci tu zaglądania.

    tak więc bez obaw to nie marketing na grupach od wielu lat siedzę i wypisywałem o
    swoich poczynaniach z budową nieraz.

    pozdrawiam
    AT

  • 12. Data: 2012-10-17 20:21:30
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Rom MIUI HTC" <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > ktoś się oriętuje od 99r
    > człowiek się przyzwyczail to juz 13 i presiądając się na coś innego już

    news.icm.edu.pl

  • 13. Data: 2012-10-18 11:36:58
    Od: Rom MIUI HTC <m...@g...com>

    W dniu środa, 17 października 2012 20:21:32 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "Rom MIUI HTC" <m...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > news.icm.edu.pl

    Niestety nie działa już googlowałem w tej sprawie i rozne servery testowałem, a jak
    wy przeglądacie usenet? przez www?

  • 14. Data: 2012-10-18 12:01:30
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    news.aioe.org

    ps.com...

  • 15. Data: 2012-10-18 12:07:34
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > news.aioe.org

    Dzięki wielkie :)
    działa

    pozdrawiam
    AT

  • 16. Data: 2012-10-18 12:10:18
    Od: Rom MIUI HTC <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 października 2012 12:01:36 UTC+2 użytkownik Adams napisał:
    > news.aioe.org

    Czytanie działa, ale wysłanie nie działa to i tak duży postęp:)

    jakieś konto trzeba mieć na aioe.org? aby wysyłać ?

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2012-10-18 12:16:47
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    >Czytanie działa, ale wysłanie nie działa to i tak duży postęp:)
    >jakieś konto trzeba mieć na aioe.org? aby wysyłać ?

    Nie, zobacz w moich wlasciwosciach wiadomosci mam "pierdoly"
    Czasem sie przyblokuje, moze to chwilowe, zacznij od wysylki pl.test i
    bardzo czuly jest na date/godzine wysylania,

    pozdrawiam
    Adams

  • 18. Data: 2012-10-18 12:20:20
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    >Czytanie działa, ale wysłanie nie działa to i tak duży postęp:)

    Czlowiek najpierw napisze a potem pomysli :D
    A jaki blad/komunikat masz przy wysylce na grupe?

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-10-18 12:57:51
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Czlowiek najpierw napisze a potem pomysli :D
    > A jaki blad/komunikat masz przy wysylce na grupe?
    >
    > pozdrawiam

    Nie wiem jak to się stało po chcwili sam wysłał wiadomość

    ważne, że działa :) znacznie mi wygodnie w outlooku przeglądać niż z www

    pozdrawiam
    AT

  • 20. Data: 2012-10-19 12:00:27
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 12 października 2012 16:48:36 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:
    > witam
    >

    > dom z porotermu zwarta bryła, wysoki, styropian 12cm ocieplenia pior-wpust, na
    strychu 20cm welny + 5cm w stelazu, okna oknoplastu. dom dobrze postwiony wzgledem
    kierunkow swiata - salon na poludnie, kuchnia polnoc itp. Garaz i pom gospodarcze nie
    w bryle budynku tylko "obok". Sciana pomiedzy garazem a domem ocieplona 14 cm
    styropianem

    > Kupuje piec - i firma ma 17kw albo 25kw - nic posredniego - piec na ekogroszek ,
    podajnik, palnik 2 generacji żeliwny, przekaznik slimakowy. Mam grzejniki feroli 170
    zeberek w domu + 10m2 podlogówki + zasobnik na cwu 200l

    > i nie wiem czy 17kw czy 25. ale wiem ze 25 bedzie za duzy:)
    >

    > praktyków rade poprosze, teoretykiem sam jestem ale 21kw (bez podajnika) u moich
    rodziców po ociepleniu domu i zmianie dachu ogrzewa 120m2 i trzeba palic na 56stopni
    bo nie da sie wytrzymać jak jest wyzsza temperatura a to powduje klopoty z kominem.

    > prosze o porade
    >

    > rt

    U mnie dom z gazobetonu 30 cm + 15 cm styropian, pow. użytk. ok. 100 m plus piwnica
    pod całością. Mam kocioł tłokowy gaura 17KW i w zupełnosci wystarcza.
    damian