  • 21. Data: 2009-04-05 20:22:44
    Temat: Re: jaskry
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Bbjk pisze:

    > Dzięki, zasmakowałam rzeczywiście. Choć to będzie nieuczesany ogród.

    Bo takie są prawdziwe.
    Tak trzymaj.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 22. Data: 2009-04-05 20:37:06
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Bbjk pisze:
    [...]
    > http://bajarka.fotolog.pl/
    [...]
    Przybywający księżyc przesuń w prawy górny róg a rękę zmień na lewą i
    daj wyciągniętą z owocami od lewej ku prawej stronie.
    --
    pozdr. marketingowo Jerzy

  • 23. Data: 2009-04-05 20:49:11
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    JerzyN pisze:
> [...]
    > Przybywający księżyc przesuń w prawy górny róg a rękę zmień na lewą i
    > daj wyciągniętą z owocami od lewej ku prawej stronie.

    No przeca widzę, że to lewa ręka.
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 24. Data: 2009-04-06 15:32:46
    Od: Bbjk <b...@g...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > Podsyłaj następne.

    Chętnie, gdy znów coś zakwitnie.
    Na razie dołożyłam kilka dzisiejszych z obejścia i zza płotu, jeśli ktoś
    ma ochotę zerknąć, jak wyglądają te piaszczyste okolice.
    --
    Basia
    http://bajarka.fotolog.pl/

  • 25. Data: 2009-04-06 19:11:46
    Temat: moje tulipany
    Od: medea <e...@p...fm>

    To właśnie moje tulipany.

    To jednak te z pasiastymi liśćmi zakwitły. Pomyliłam, bo w tym roku nie
    są już tak krwistoczerwone, a pomarańczowe. Ciekawe dlaczego? W zeszłym
    roku te kwitły jako ostatnie, a tym razem jako pierwsze.

    http://img19.imageshack.us/my.php?image=nowe023small
    .jpg

    Ewa

  • 26. Data: 2009-04-06 19:30:13
    Temat: Re: moje tulipany
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:11:46 +0200, medea napisał(a):

> [...]
    > są już tak krwistoczerwone, a pomarańczowe. Ciekawe dlaczego? W zeszłym
    > roku te kwitły jako ostatnie, a tym razem jako pierwsze.

    Się mi nie wyświetla - ani w IE, ani w Firefox :-(((

  • 27. Data: 2009-04-06 20:36:39
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik medea napisał:

> [...]
    > są już tak krwistoczerwone, a pomarańczowe. Ciekawe dlaczego? W zeszłym
    > roku te kwitły jako ostatnie, a tym razem jako pierwsze.

    Piękne. Długość łodyg kwiatowych wg mnie normalna.
    A że troszkę daty pomyliły to chyba nie problem, średnia z 2 lat
    prawidłowa :-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 28. Data: 2009-04-06 20:50:18
    Od: medea <e...@p...fm>

    Barbara Miącz pisze:

    > Piękne. Długość łodyg kwiatowych wg mnie normalna.

    Jakimś cudem przez 2 doby podrosły, ale kwitły prawie w ziemi.

    Ciekawe, czy reszta podgoni trochę wzrost. ;)

    > A że troszkę daty pomyliły to chyba nie problem, średnia z 2 lat
    > prawidłowa :-)

    A co z tym kolorem? Dlaczego tak wyblakły? Czy to kwestia zmiany
    miejsca? Ziemi? Czy tego, że tak wcześnie zakwitły?

    Ewa