  • 1. Data: 2017-07-05 14:16:41
    Temat: kaczkobator
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    co tam slychac w temacie?
    jak sie skonczylo?

  • 2. Data: 2017-07-07 20:31:34
    Temat: Re: kaczkobator
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 5 lipca 2017 14:16:43 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > co tam slychac w temacie?
    > jak sie skonczylo?

    Tak jak dyskutanci przewidywali, jajko puste ;) Pogrzało się trochę
    a co jakiś czas prześwietlaliśmy latarką i nic tam nie było widać.
    Ale jest w narodzie wola klucia, toteż matka rozmyśla co by tu
    wykluć (ostatnio paw się przewinął i chyba bażant, przezornie nie wnikam)
    a ja dłubię obracarkę i czujnik wilgotności, tudzież może jakiś zraszacz
    o ile to też trzeba będzie zautomatyzować :>

    L.

  • 3. Data: 2017-07-07 22:23:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > a ja dłubię obracarkę i czujnik wilgotności, tudzież może jakiś
    > zraszacz o ile to też trzeba będzie zautomatyzować :>

    Najpewniejsza chyba będzie kukułka.

    Jarek

    --
    But after many, many years
    Jajco became to zbuk

  • 4. Data: 2017-07-07 22:56:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 22:23:44 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Najpewniejsza chyba będzie kukułka.

    A ićpan bo wykraczesz, albo wykukułkujesz czy jak one tam robią.
    Dopiero co kobita oddała jakieś 2 sokoły czy inne sępy, co z gniazda
    wypadły pod drzewo i prawie ducha oddały, ale napojone i nakarmione
    robalami poszły do jakiś obrońców przyrody. Srokę też kiedyś tam
    wychowała na psiej karmie i inne tam podrzutki, gadzina do niej lezie
    jak góra do Mahometa czy jak tam było. Ja to muszę z dobrodziejstwem
    inwentarza znosić, chyba że się wyniosę do domku ogrodnika...

    L.

  • 5. Data: 2017-07-07 23:37:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > jak góra do Mahometa czy jak tam było. Ja to muszę z dobrodziejstwem
    > inwentarza znosić, chyba że się wyniosę do domku ogrodnika...

    W tym domku pewnie trzeba będzie razem z psem...

    --
    Jarek