  • 1. Data: 2017-06-25 10:23:58
    Temat: Żywopłot - co polecacie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Nie tak dawno był tu wątek na temat zakładania żywopłotu.
    Jakby, ktoś mógł mi linka podrzucić, bo nie umiem znaleźć.
    Zależy mi na żywopłocie od strony ulicy, który byłby w miarę mało
    prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
    aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-06-25 12:49:28
    Temat: Re: Żywopłot - co polecacie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Zależy mi na żywopłocie od strony ulicy, który byłby w miarę mało
    > prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
    > aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią.

    Hejka. Skoro mało prześwitujący zimą to znaczy, że zimozielony raczej.
    Polecam: tuja Sunkist (kolor złoty), tuja szmaragd (kolor jak nazwa) i
    jałowiec Hibernica (zielony jak to jałowiec pospolity mimo, że kolumnowy)
    Pozdrawiam rekomendująco Ja...cki

  • 3. Data: 2017-06-25 14:33:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 10:24:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Nie tak dawno był tu wątek na temat zakładania żywopłotu.
    > Jakby, ktoś mógł mi linka podrzucić, bo nie umiem znaleźć.

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.rec.ogrod
    y/6EL32MsKoGo

    > Zależy mi na żywopłocie od strony ulicy, który byłby w miarę mało
    > prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
    > aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią

    Bukszpan

  • 4. Data: 2017-06-25 21:24:49
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]

    > prześwitujący (także zimą). Nie musi szybko rosnąć. Dobrze też by było,
    > aby nie wymagał zbyt wiele cięcia i nie "śmiecił" jesienią.

    Grab
    https://www.google.pl/search?q=%C5%BCywop%C5%82ot+z+
    grabu&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=s-0TgU_XtIZaPM
    %253A%253BFuUNwDdfuR6UZM%253Bhttp%25253A%25252F%2525
    2Fogrodniczy.blogspot.com%25252F2010%25252F06%25252F
    niepospolity-zywopot-z-graba.html&source=iu&pf=m&fir
    =s-0TgU_XtIZaPM%253A%252CFuUNwDdfuR6UZM%252C_&usg=__
    ywqwtCzgQhZ4pJ2UH0LQJja-eqI%3D&biw=1152&bih=592&ved=
    0ahUKEwjU0tPm29nUAhUHCpoKHWkODCcQyjcIRQ&ei=KQ1QWZSaG
    IeU6ATpnLC4Ag#imgdii=Km_-ag5x2KUD0M:&imgrc=hidhrVvuB
    m67CM:

    ---
    Avast.