  • 31. Data: 2018-05-27 21:56:04
    Temat: Re: kociol na pellet i drewno klasa 5
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    okropna jatka sie zrobila :( zupełnie niepotrzebnie.

    ponawiam pytanie o piece na pellet i drewno.
    A moze jeszcze te zime poczekac i na starym piecu na drewno pojechac?
    Polacy moze cos wymysla za rok by ten durny przepis ominac i jednak robic
    piece z rusztem awaryjnym w klasie 5?

  • 32. Data: 2018-05-27 22:16:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile Ci jeszcze zim zostalo ze chcesz sobie jedna spierdolic bujajac sie z paleniem
    drewnem?

  • 33. Data: 2018-05-28 00:25:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 27 maja 2018 21:56:06 UTC+2 użytkownik pierdofon napisał:
    > A moze jeszcze te zime poczekac i na starym piecu na drewno pojechac?
    > Polacy moze cos wymysla za rok by ten durny przepis ominac i jednak robic
    > piece z rusztem awaryjnym w klasie 5?

    Nawet mój zatwardziały teść przeszedł w tym roku na gaz, zostawił
    drewniaka "na zapas" ale już ma dosyć palenia. Jak bardzo nie chcesz
    gazu to weź tego pelleciaka z podajnikiem i daruj sobie zabawy z drewnem,
    chyba że masz swoje drewno i/lub kupę czasu...

    L.

  • 34. Data: 2018-05-28 00:55:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Swoje drewno mozna sprzedac, troche dolozyc i kupic pellet.