  • 91. Data: 2009-11-12 21:25:33
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:8af4a197-2b0c-485e-8916-fe3cfdc61771@m16g2000yq
    c.googlegroups.com...

    > Ja tez, ale co to ma do rzeczy ?

    No jesli nie wiesz, to nie jestem w stanie Ci wytlumaczyc.

    > Nie. Tylko sobie. Ale jak ktory postawi skrzynke browara i poprosi o
    > pomoc to pewnie, ze pomoge - Ty bys pewnie chcial za to kase ?;)

    Ani browara, ani kasy.

    > Owszem - zapierdalam na swojej budowie - bo to baaaardzo lubie

    I tak to sobie nadal tlumacz - pewnie jestem dla Ciebie jakis dziwny, ale
    nie zwyklem wyceniac wlasnej pracy na zero, nawet jesli jest to cos co
    bardzo lubie.

    > lepiej tv poogladac czy na usenecie popisac ;)

    A pisz i ogladaj, kto Ci broni?

  • 92. Data: 2009-11-12 21:38:01
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Lis, 22:25, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Ani browara, ani kasy.

    No to jestes "gorszy" (wedlug Twoich kategorii) odemnie bo ja to
    jednak bez browara bym sie nie dal zaciagnac do czyjejs roboty ;-)

    > I tak to sobie nadal tlumacz - pewnie jestem dla Ciebie jakis dziwny, ale
    > nie zwyklem wyceniac wlasnej pracy na zero, nawet jesli jest to cos co
    > bardzo lubie.

    Nie jestes dla mnie dziwny - jestes poprostu materialista :)

    > A pisz i ogladaj, kto Ci broni?

    Wole jednak pozapierdalac na budowie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2009-11-13 08:08:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    k.googlegroups.com...

    > Nie jestes dla mnie dziwny - jestes poprostu materialista :)

    Uhm, a Ty marksista.

    BTW jak juz skonczysz budowac, sprawdz kiedys definicje slowa materialista o
    ile z przepracowania umiejetnosc czytania tekstow w jezyku polskim nie
    zaniknie Ci definitywnie.

    > Wole jednak pozapierdalac na budowie :)

    Coz, jesli dla Ciebie to jedyna alternatywna i jedyny sposob na integracje
    rodziny to popieram, ale i wspolczuje.

  • 94. Data: 2009-11-13 11:25:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Lis, 09:08, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Coz, jesli dla Ciebie to jedyna alternatywna i jedyny sposob na integracje
    > rodziny to popieram, ale i wspolczuje.

    Zaraz zaraz - gdzie ja napisalem, ze zapierdalam na budowie przez 100%
    swojego czasu ? :) Zapierdalanie na budowie nie zajmuje mi 24/h -
    spoko, potrafie sobie zorganizowac czas takze na inne rzeczy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 95. Data: 2009-11-13 12:02:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    c.googlegroups.com...

    > Zaraz zaraz - gdzie ja napisalem, ze zapierdalam na budowie przez 100%
    > swojego czasu ? :)

    Przeciez jest mowa o alternatywie - zeby bylo 100% trzeba jeszcze dodac TV i
    usenet.

  • 96. Data: 2009-11-13 12:09:58
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Lis, 13:02, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Przeciez jest mowa o alternatywie - zeby bylo 100% trzeba jeszcze dodac TV i
    > usenet.

    TV malo ogladam. Na usenecie rzeczywiscie czesto pisuje. Ale oprocz
    tego mam czas na snowboard, motocykl, wyjazdy w gory, na basen, rzeke,
    jezioro, paintballa, kino, grilla i browara co sobote ze znajomymi -
    jak widac nie zapierdalam przez 100% czasu na budowie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2009-11-13 13:22:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

> [...]
    > jezioro, paintballa, kino, grilla i browara co sobote ze znajomymi -
    > jak widac nie zapierdalam przez 100% czasu na budowie ;)

    No paczpan, jak szybko zdanie zmieniasz. Jeszcze troche, a zdobedziesz sie
    na odwage, by stwierdzic, ze nie jest prawda iz Twoja praca na budowie jest
    nic nie warta.

  • 98. Data: 2009-11-13 14:07:58
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Lis, 14:22, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > No paczpan, jak szybko zdanie zmieniasz. Jeszcze troche, a zdobedziesz sie
    > na odwage, by stwierdzic, ze nie jest prawda iz Twoja praca na budowie jest
    > nic nie warta.

    Oczywiscie ze jest warta - ale nie w sensie materialnym. A przeciez od
    poczatku o takim rozmawiamy. Przypomne Twoj cytat:

    "Ze uznajesz, iz Twoja praca jest warta zero pln - dlatego z rachunku
    wychodzi Ci jak wychodzi. "

    Podkreslam Twoje slowo - *PLN*. Od poczatku piszemy przeciez o kasie i
    kosztach montazu kominka. Ja rzucilem kwota, Ty rzuciles zdanie ze
    wychodzi mi tak malo, dlatego ze nie wyceniam swojej pracy. A ja Ci
    odpisalem, ze w tym czasie i tak nie zarobilbym nigdzie kasy bo ten
    czas mam przeznaczony na dom, hobby. Na cos, co w moim planie dniu nie
    widnieje pod kategoria "praca". A Ty teraz probujesz dorabiac
    filozofie jakoby nie pisales o wartosci materialnej tylko wartosci
    duchowej, przebywania i zzywania sie z rodzina na lonie natury i tym
    podobne pierdoly ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2009-11-13 14:19:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    c.googlegroups.com...

    > Oczywiscie ze jest warta

    Wreszcie.

    > ale nie w sensie materialnym.

    Ach, wszakze nie daje Ci ona realnych, materialnych oszczednosci.

  • 100. Data: 2009-11-13 14:21:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > filozofie jakoby nie pisales o wartosci materialnej tylko wartosci
    > duchowej, przebywania i zzywania sie z rodzina na lonie natury i tym

    BTW to Ty o tym pisales - nie pierwszy juz raz myli Ci sie co sam piszesz, a
    co inni.