  • 21. Data: 2015-09-01 18:49:56
    Temat: Re: kostka granitowa do oceny - mozna sobie ulzyc :D
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > http://tinyurl.com/kostencja
    >
    > pozdr.

    nieco z innej beczki, jak wygląda stabilność stołu i krzeseł ?
    stół można ustawić i nie ruszać ale jak to wygląda z krzesłami ?

  • 22. Data: 2015-09-01 20:57:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 18:49:57 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:

    > nieco z innej beczki, jak wygląda stabilność stołu i krzeseł ?
    > stół można ustawić i nie ruszać ale jak to wygląda z krzesłami ?

    Nic sie nie rusza :) Ale zwroc uwage, ze i stol i krzesla maja dosc szerokie
    "oparcie" na podlozu - jakies 5-8cm minimum. Teraz to i tak bede musial
    wymienic na jakies szersze lawy i wiekszy stol :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2015-09-03 10:43:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-31 o 08:36, Adam Sz. pisze:

    > Na zywo wyglada jeszcze lepiej - na zdjeciach jakos nie widac tego polysku
    > granitu :-) Na poczatku jechalem z tempem 2m2 / 6-8h, pod koniec doszedlem
    > do 4m2/6-8h, robota prosta ale upierdliwa - trzeba miec nerwy ze stali i
    > duuuzo cierpliwosci :)

    Ukladalem u siebie i wiem o czym mowisz. Wyszlo Ci super.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2015-09-03 11:50:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-31 o 08:57, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > pod uwage, ze taka standardowa kostka ma ile? Z 20x10cm? Czyli 200cm2, a
    > granitowa (4x7) ma srednio liczac 5x6 = 30cm2 to juz robi ogromna roznice.
    > A granitowa nie bierzesz tak po prostu i nie kladziesz - musisz wybrac taka,
    > jaka akurat bedzie pasowala do wzoru, obrocic kazda na wszystkie strony gdzie
    > jest najladniejsza i najrowniejsza i wbic mlotkiem w podsypke (wbicie zajmuje
    > z 10-15 sekund na kostke) - w efekcie polozenie jednej kostki betonowej to
    > 5 sekund, a polozenie 7 kostek granitowych to 2-4 minuty - stad ta cena

    Zobacz jaka tu maja rowna te kostke i jak szybko im idzie. W porownaniu
    z tym moja to jest tragedia wymiarowa.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2015-09-03 12:02:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 11:50:09 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zobacz jaka tu maja rowna te kostke i jak szybko im idzie.

    Zobaczylbym ale gdzie?? ;)

    > W porownaniu z tym moja to jest tragedia wymiarowa.

    Moja to samo - ale dzieki temu mozna w ogole ulozyc ten wzor :-) Gdyby byla
    idealnie rowna to by sie nie dalo. Choc wtedy daloby sie ladnie ulozyc
    wzor "rzedowy" - mi tam on sie podoba, choc wszyscy fachowcy od granitu
    mowia, ze to profanacja brukarstwa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2015-09-03 12:28:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-03 o 12:02, Adam Sz. pisze:

    > Zobaczylbym ale gdzie?? ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=WToHJXCmDZk

    :-P

> [...]
    > idealnie rowna to by sie nie dalo. Choc wtedy daloby sie ladnie ulozyc
    > wzor "rzedowy" - mi tam on sie podoba, choc wszyscy fachowcy od granitu

    Jak picie burbona z cola podobno. Niech sobie tam fachowcy gadaja co chca.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2015-09-03 12:41:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 12:28:02 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > https://www.youtube.com/watch?v=WToHJXCmDZk
    >
    > :-P

    O jezu ta kostka wyglada chocby szlifowana z wszystkich stron :-)
    Nie no - z taka kostka to robota szlaby 10 x szybciej minimum. Oni w ogole
    tych kostek nie wbijaja w podsypke - po prostu klada i doklepuja tyle,
    co nic :-) Ja wbijalem odrazu kostke tak, ze podsypka przykrywala kostke
    w ponad 3/4 jej wysokosci. Pod kostka piach z cementem przez to jest znacznie
    bardziej ubity, a kostka jest stabilna na tyle, ze juz po wbiciu, a przed
    zafugowaniem (jeszcze przed tym jak to zacznie wiazac) mozna po tym normalnie
    chodzic :-)

    Jak ktos wie gdzie taka kostke kupic w normalnych pieniadzach to chetnie
    poslucham ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2015-09-03 17:09:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 12:41:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisa

    > Jak ktos wie gdzie taka kostke kupic w normalnych pieniadzach to chetnie
    > poslucham ;)
    Najtaniej to pewnie w Strzegomiu.

  • 29. Data: 2015-09-03 17:20:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 17:09:03 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 3 września 2015 12:41:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisa

    > Najtaniej to pewnie w Strzegomiu.

    Wszystkie kostki w mojej okolicy sa ze Strzegomia. Widziales filmik? Takiej
    rownej nigdy na oczy nie widzialem na zadnym skladzie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2015-09-04 11:50:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-03 o 12:41, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Nie no - z taka kostka to robota szlaby 10 x szybciej minimum. Oni w ogole
    > tych kostek nie wbijaja w podsypke - po prostu klada i doklepuja tyle,

    Ta kostka to jest bajka i pierwszy raz taka widze.

> [...]
    > zafugowaniem (jeszcze przed tym jak to zacznie wiazac) mozna po tym normalnie

    Nawet przy dobijaniu da sie wbic tylko do pewnego momentu. Pozniej mozna
    sobie dobijac i tylko chalupa podskakuje a kostka w tym samym miejscu. :-)

    Pozdro.. TK