  • 31. Data: 2015-09-04 12:06:58
    Temat: Re: kostka granitowa do oceny - mozna sobie ulzyc :D
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 września 2015 11:50:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nawet przy dobijaniu da sie wbic tylko do pewnego momentu. Pozniej mozna
    > sobie dobijac i tylko chalupa podskakuje a kostka w tym samym miejscu. :-)

    Zalezy od grubosci podsypki i wielkosci kostki :) Ja dawalem ok 8-10cm podsypki
    i kostke 4-6 moglbym wbic cala jakbym sie postaral :-) Ale mniej wiecej
    na docelowej wysokosci dalsze wbijanie rzeczywiscie bylo coraz wolniejsze :)

    Niemniej - widze teraz juz, dlaczego wszedzie pisza, zeby przejezdzac
    na koniec kazdej dniowki zageszczarka po tak ulozonej kostce (po uprzednim
    zafugowaniu), bez tego ta kostka bylaby po prostu zbyt luzna, a zageszczarka
    wbije ja ten 1cm i troche ustabilizuje. U mnie nie bylo takiej potrzeby bo
    kazda kostka po przelaniu woda byla w 3/4 zasypana podsypka :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.