  • 11. Data: 2011-04-03 13:30:40
    Temat: Re: kratki wentylacyjne
    Od: Leon Piłatowicz <l...@g...com>

    Dzień dobry.
    Jestem Leon i mam 8 lat. Rozmawiałem z tatą o kratkach wentylacyjnych
    i dlatego napisałem pytanie. Chodziło o informacje gdzie można kupić
    kratki. Narazie ucze się wyszukiwać różne informacje i rzeczy w
    internecie. Tę krótką informacje napisałem pod kontrolą taty.

    Leon

  • 12. Data: 2011-04-03 14:37:25
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leon Piłatowicz napisał:
> [...]
    > kratki. Narazie ucze się wyszukiwać różne informacje i rzeczy w
    > internecie. Tę krótką informacje napisałem pod kontrolą taty.

    Cześć Leon :-)
    Fajnie, że uczysz się wyszukiwać informacji w internecie, to się na
    prawdę przydaje, mnie też wiele razy się przydało.

    Pamiętaj tylko, że jak chcesz, żeby Ci ktoś odpowiedział, to musisz
    zadać takie pytanie, żeby było wiadomo o co Ci chodzi :-) Ok?

    Pisz, na pewno znajdzie się ktoś, kto Ci pomoże, jeżeli będziesz miał
    problem.

    Ja kratki wentylacyjne kupowałem przez internet. Polecam allegro - na
    pewno coś znajdziesz.

    pozdrawiam
    Robert G

  • 13. Data: 2011-04-04 05:47:55
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 01.04.2011 21:00, Leon Piłatowicz pisze:
    > Czy macie jakieś kratki wentylacyjne? Jeśli tak, to powiedcie.

    Nie karmic trolla!

    --
    xbiafra