  • 11. Data: 2020-09-07 13:05:56
    Temat: Re: krymina budowlany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > drobna manipulacja z niewspomnieniem tego ze bytomia nie chcieli mu kupic
    > przez szkody gornicze, o czym angol oczywiscie nie wiedzial - nie zmienia
    > ogolnej wymowy.
    nie. Poniemieckie domy się nie walą. bo małe, bo ceglane i stawiane tam
    gdzie nie było wyrobisk. Wogóle przez ostatnie 20 lat w Bytomiu jeden
    segment bloków został zburzony przez szkody górnicze. Po za tym, we
    Wrocławiu na polderach stawiali domy - nikomu to nie przeszkadzało.
    teraz tam nie ubezpieczysz domu od powodzi, na śląsku ubezpieczalnie nie
    wykluczają szkód górniczych

    ToMasz

  • 12. Data: 2020-09-07 13:08:04
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.09.2020 o 04:47, s...@g...com pisze:
> [...]
    tak, i błędna
    pytałem. bo katowice to katowice. a bytom to wieś.
    > Juz nie wspominam ze jak nie Katowice to miedzy Bytomiem a Katowicemi jest jeszcze
    sporo nieruchomosci w podobnej cenie/standardzie a jednak do katowic blizej.

    a ja o tym wspomniałem. 7km od SCC. Tyle że to nie dotyczy meritum sprawy

  • 13. Data: 2020-09-07 21:08:03
    Od: a...@i...pl

    W dniu niedziela, 6 września 2020 12:50:06 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Jaki problem? Wybuduj za 100 sprzedaj za milion i jesteś ustawiony :)
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-

    W kryminalne układy nie wchodzę - z zasady.

    Gdyby ktoś mi proponował przesadnie wysoką cenę za moją robotę,
    to od razu uciekłbym, wymigał z tego biznesu, współpracy,
    pod byle pretekstem.

    Bo tu od razu czuć, że to kryminał nie biznes.
    z bandziorami nie pracuję, kiedyś nawet próbowałem nieświadomie,
    ale nie da rady - to jest bagno bez dna!

  • 14. Data: 2020-09-07 21:36:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 września 2020 o 22:26:36 UTC+2 a...@i...pl napisał(a):
    > Cena 1m2 mieszkania sięga obecnie 10000 zł.
    >
    > 100m2 = 1 mln !
    >
    > A teraz zadane:
    >
    > jakie są koszty budowy od zera domu?
    >
    > Nie przypadkiem wspominałem o kosztorysie domu:
    > jakie tam są liczby... nie było chętnych - dlaczego?
    >
    > Bo obecnie w branży budownictwa siedzą sami kryminaliści!
    >
    > każdy cep może sobie wybudować dom za 100 tys. - góra!,
    > czyli ponad 10 razy taniej!
    >
    > Takie są fakty...
    > zatem co to jest budownictwo?
    > To jest kryminał w czystej postaci nie żaden biznes, i tyle na ten temat - jasne?
    Pierdolisz al. Dajesz przykład z czapy. Z jednej strony wypasione mieszkanie w
    Warszawie a z drugiej postawienie bieda domu na wsi na działce od dziadka albo w
    spadku po rodzicach. Ktoś niedawno miał głupi pomysł żeby dom zbudować. Już się
    wyleczył jak się okazało że za działkę ~1000m2 z marnymi mediami w ulicy na obrzeżach
    Lodzi trzeba zapłacić minimum 120 tysięcy. Te marne media to prąd. A jak prąd, woda,
    kanalizacja, gaz to sporo więcej. W Łodzi na rynku wtórnym można kupić mieszkanie za
    2,5 tysiąca za metr kwadratowy.

  • 15. Data: 2020-09-07 21:38:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2020 12:08:03 -0700 (PDT), a...@i...pl napisał(a):

    > W kryminalne układy nie wchodzę - z zasady.

    Czyli teraz twierdzisz że wybudowanie za 100 tys. to kryminalne
    przedsięwzięcie? :) A za milion to legalne? :) Trzeba było tak od razu
    :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 16. Data: 2020-09-07 22:10:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-09-07 o 21:08, a...@i...pl pisze:

    > każdy cep może sobie wybudować dom za 100 tys. - góra!,
    > czyli ponad 10 razy taniej!
     Nawet za darmo - m szałas.

> [...]
    > z bandziorami nie pracuję, kiedyś nawet próbowałem nieświadomie,
    > ale nie da rady - to jest bagno bez dna!

    Czym się zajmujesz? Chętnie skorzystam z Twoich usług i obiecuję, że
    będziesz dla mnie bardzo uczciwie pracował, nawet za darmo. Chyba, że
    zależy Ci na jeszcze większej uczciwości to chętnie przyjmę od Ciebie
    jakąś kwotę za Twoją pracę dla mnie.

  • 17. Data: 2020-09-08 08:50:09
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 września 2020 06:08:05 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:

    > tak, i błędna

    Tak se wmawiaj.
    Nie mam pod reka linka do statystyk ale Bytom akurat dosyc mocno cierpi.
    Sporo mocniej niz Katowice.
    I tak samo mocniej niz np. chorzow czy siemianowice.

    > pytałem. bo katowice to katowice. a bytom to wieś.

    Ta.

    jeszcze sporo nieruchomosci w podobnej cenie/standardzie a jednak do katowic blizej.

    > a ja o tym wspomniałem. 7km od SCC. Tyle że to nie dotyczy meritum sprawy

    Dotyczy. Bo jak ktos wie ze bedzie mial prace/szkole w KTW to mieszkanie w bytomiu
    musi byc tansze aby kompensowalo niedogodnosci.

    Szefie, nawet z lagiewnik do SCC jest 9km.
    Z Selgrosa do SCC jest 7,6km.

    Daj se pokój z takim fandzoleniem.

  • 18. Data: 2020-09-08 10:07:24
    Od: pmlb <p...@i...pl>

    On 05/09/2020 21:26, a...@i...pl wrote:
> [...]
    > zatem co to jest budownictwo?
    > To jest kryminał w czystej postaci nie żaden biznes, i tyle na ten temat - jasne?

    Jak ze wszystkim.
    W budownictwie, przyjmuje się, że robocizna to jest średnio drugie tyle
    co materiał.
    To i tak nie jest najgorzej.
    W gastronomi, koszt energii i materiałów to ok. 10% ceny gotowego dania.
    Koszt wyprodukowania samochodu średniej klasy to ok. 2500 zł może 3000zł
    ale sprzedaje się za 30 tyś.
    Witaj w świecie kapitalizmu:)

  • 19. Data: 2020-09-09 12:40:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-06 o 17:56, Marek pisze:

    > A dlaczego uważasz ze kredyt ma jakikolwiek związek z odkładaniem
    > czegokolwiek? A raczej - z brakiem zdolności?

    skoro nie był w stanie odkładać na konto to jak odłoży na raty kredytu?

  • 20. Data: 2020-09-09 13:21:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2020 12:40:05 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > skoro nie był w stanie odkładać na konto to jak odłoży na raty kredytu?
    Banki nie kredytują 100% wartości nieruchomości
    Teraz 30% ceny zakupu trzeba mieć własnego wkładu
    Wiec jak ktoś bierze kredyt na nieruchomość to i wcześniej coś odkładać musiał na
    konto