  • 1. Data: 2011-03-06 18:49:58
    Temat: krzew jaśminu
    Od: medea <x...@p...fm>

    Kupiłam mały krzew jaśminu z korzeniami owiniętymi folią, w niewielkiej
    ilości ziemi. Krzew ma już malutkie zielone pączki.
    Niestety na opakowaniu jest napisane, żeby posadzić od razu, jeżeli
    ziemia nie jest zamarznięta. Nie ma natomiast wskazówek, co robić, jeśli
    ziemia JEST zamarznięta. A jest tak mocno zmarznięta, że choćbym
    chciała, nie dam rady wykopać dołka. Jak przechować ten krzew do czasu,
    aż się trochę ociepli? Na razie wsadziłam go do doniczki z ziemią i
    trzymam na zewnątrz. Nic mu się nie stanie? Czy może lepiej wstawić go
    do domu?

    Ewa

  • 2. Data: 2011-03-08 09:52:18
    Temat: Re: krzew jaśminu
    Od: d...@d...dp.pl

    On Sun, 6 Mar 2011, medea wrote:

> [...]
    > razie wsadziłam go do doniczki z ziemią i trzymam na zewnątrz. Nic mu się
    > nie stanie? Czy może lepiej wstawić go do domu?

    Podstawowe pytanie - masz jaśmin czy jaśminowiec?

    D.P.

  • 3. Data: 2011-03-08 10:11:40
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-03-08 10:52, d...@d...dp.pl pisze:

    > Podstawowe pytanie - masz jaśmin czy jaśminowiec?

    Oto jest pytanie! Co ja też kupiłam?! ;)

    Chyba jednak jaśminowiec - philadelphus.

    Ewa