  • 11. Data: 2014-10-29 12:23:18
    Temat: Re: latarka
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-28 o 20:09, Marcin Ł pisze:
    > hej
    > prosba o pomoc w wyborze latarki
    > wybor jest duzy a ja przez ponad 30 lat obylem sie bez tego typu urzadzen.
    > jaka firma? moc? na co zwrocic uwage?
    > latarka jest mi potrzebna na budowie domu.
    > na wiosne zamontuje lampe z przodu domu ale i tak sie przyda.
    > na allegro znalazlem cos takiego
    > temat niby laicki ale nie chce kupic badziewia i grzeznac w blocie jak
    > do tej pory w nocy.
    >
    > http://allegro.pl/latarka-akumulatorowa-hq-silverlin
    e-kurier-gratis-i4725062549.html
    Miałem podobną i nie polecam.
    W środku jest badziewny akumulator, który wytrzyma 6 miesięcy o ile nie
    krócej, jak się zapomni odłączyć ładowarkę. Ja wprawdzie potem
    przerobiłem na 4xR20 ale i tak jej nie używam odkąd mam czołówkę z
    diodą 1 W.
    Jacek

  • 12. Data: 2014-10-29 13:24:30
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-10-28 21:26, Qlfon pisze:
    > Jest, ale są tam ludzie którzy naprawdę maja wiedzę. Sam byłem
    > zaskoczony tym, że ludzie mogą się interesować takimi rzeczami jak
    > latarki czy np. noże:) (http://forum.knives.pl/)

    Z kolei ja, szukając latarki dla siebie trafiłem na
    http://www.swiatelka.pl/index.php?c=1 i też kopara mi opadła, że to taka
    wiedza.

    Jest tam sklepik forumowy http://www.swiatelka.pl/viewforum.php?f=11,
    może coś Ci przypasuje.
    Jak szukasz do domu, to pomyśl też o bezpieczeństwie. Ja wybrałem taką,
    która oprócz tego że dobrze świeci, to mogę nią nieźle przyłożyć w razie
    czego.

  • 13. Data: 2014-10-29 19:41:32
    Od: JK <j...@n...pl>

    W dniu 28.10.2014 o 20:09, Marcin Ł pisze:
> [...]
    > na allegro znalazlem cos takiego
    > temat niby laicki ale nie chce kupic badziewia i grzeznac w blocie jak

    Ja mogę Ci z mojej strony polecić latarkę SOLAR FORCE (mam model L2P) na
    ogniwo 18650, świeci grubo ponad 5h na średnim biegu, jest mała i
    sympatyczna uratowała mi dupę w wielu sytuacjach.

    Używam jej na rowerze w trekingu, zdarza mi się z nią zanurkować i
    używać jej jako kubotan.

    Pozdrawiam
    JK

  • 14. Data: 2014-10-29 22:05:45
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 21:16:59 UTC+1 użytkownik forestdumb napisał:

> [...]
    > ukladu kontrolujacego ladowanie (zarzniesz nawet nie zauwazajac). Swiatla daje
    > sporo, bardzo duzo ale to nie wiem 10 minut i juz koniec? LOL no i ta ciut
    > droga -> reklamujesz to?
    >
    > Dobre i tanie sa np z chin (DX.com), tez nie idealne ale za 100zl masz cos co
    > nawet odbite od sciany razi. Na budowie latareczka z 4 ledami 5mm :D wkladana
    > do kontaktu (kolega obok) moze sobie poswiecisz w wywiercona dziure na kolek by
    > sprawdzic czy juz trafiles w kable czy sie udalo ominac.
    >
    > Nie bede tracil czasu, wejdz na fora odpowiednie i czytaj.

    Moze bys napisal, jakie roboty na budowie mozna wykonac , swiecac sobie "dobra"
    latarka ?

  • 15. Data: 2014-10-30 04:26:42
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-29 o 22:05, Marek pisze:
    > Moze bys napisal, jakie roboty na budowie mozna wykonac , swiecac sobie "dobra"
    latarka ?
    To zależy od motywacji. Mój sąsiad na przykład murował ścianki działowe
    przy świeczce i nie dość, że stoją to dziś, to jeszcze mu proste wyszły ;-)
    Jacek

  • 16. Data: 2014-10-30 20:09:06
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 04:26:46 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > To zależy od motywacji. Mój sąsiad na przykład murował ścianki działowe
    > przy świeczce i nie dość, że stoją to dziś, to jeszcze mu proste wyszły ;-)
    > Jacek

    No widzisz...
    Wiec zadna super latarka nie jest potrzebna.

  • 17. Data: 2014-10-30 21:21:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-30 o 20:09, Marek pisze:
    > No widzisz...
    > Wiec zadna super latarka nie jest potrzebna.
    No nie, jakby miał lepsze światło to by pewnie jeszcze otynkował ;-)
    Jacek