  • 21. Data: 2011-11-10 19:55:55
    Temat: Re: malowanie kompresorem
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 08:53:28 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Normalna szczota z dlugim wlosiem (~10cm) na dlugim kiju (~2m).

    I jestem "po", dokładnie to jedna szczotka to za mało, ja zużyłem dwie
    szczoty do smoły. Pierwsza po gruntowaniu wyłysiała prawie do zera. Po
    warstwie gruntu druga szczota już tak nie łysiała pewnie dzięki mniejszej
    chropowatości.

    Spokojnym rytmem obleciałem 150m2 w 5 godzin (z kilkoma przerwami). Przy
    obecnej temp. 4-8 st. C dysperbit schnie zdecydowanie dłużej i następną
    warstwę kładłem dopiero następnego dnia.

    Dzięki za rady.

    scruffty