  • 1. Data: 2009-08-05 13:04:35
    Temat: mochy - czym walczyć z tą plagą
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    witam

    mieszkam koło stadniny i mam problem z muchami; budzą się te france z
    pierwszymi promieniami słońca, przylatują i łażą po człowieku który
    chciałby pospać przynajmniej do 7:00

    niestety nie wchodzi w rachubę montaż moskitier w oknach, a przy
    zamkniętych w lecie raczej źle się śpi :[

    ktoś coś poradzi?

    dziękuję

    --
    Nie pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki.

  • 2. Data: 2009-08-05 13:20:40
    Temat: nie wiem skąd te "mochy" ... szatan szepce mi do ucha chyba dziś
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

  • 3. Data: 2009-08-05 13:25:24
    Temat: "mochy" ... zwalcza sie wlatcami
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 4. Data: 2009-08-05 15:09:17
    Temat: Re: nie wiem skąd te "mochy" ... a ja nie wiem skąd ten 'kotas'
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    A ja nie wiem skąd ten kotas.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 5. Data: 2009-08-06 13:38:32
    Temat: Re: mochy - czym walczyć z tą plagą
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    bodie kotas pisze:
> [...]
    > chciałby pospać przynajmniej do 7:00
    >
    > niestety nie wchodzi w rachubę montaż moskitier w oknach, a przy
    > zamkniętych w lecie raczej źle się śpi :[

    Moskitiera nad łóżkiem?

  • 6. Data: 2009-08-06 16:08:30
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    bodie kotas pisze:
> [...]
    > chciałby pospać przynajmniej do 7:00
    >
    > niestety nie wchodzi w rachubę montaż moskitier w oknach, a przy
    > zamkniętych w lecie raczej źle się śpi :[

    jakis raid do gniazdka

    plus... siatki w oknach ;)