  • 1. Data: 2009-08-05 10:27:35
    Temat: Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Przymierzamy się do wykonania kucni pod wymiar.
    Odwiedziliśmy sklep BRW, gdzie zobaczyliśmy bardzo ładne wykonania.

    Niepokoi nas jednak jakość takich mebli
    ponieważ rodzice nacięli się juz przy wypoczynku z BRW (fatalna jakośc).

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    ThinA

  • 2. Data: 2009-08-05 10:28:24
    Temat: Re: Kuchnie z Blac kRed Whie BRW - opinie ?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    W temacie miało być oczywiście : Black Red White :)))

  • 3. Data: 2009-08-05 12:24:37
    Od: medea <e...@p...fm>

    Rom pisze:

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje może kuchnię z BRW
    > i mógłby się podzieliś opinią nt. jakości wykonania i trwałości ?

    Ja mam kuchnię z BRW od prawie 3 lat i jestem zadowolona.
    Wykonanie samych mebli według mnie solidne. Uwagi mogę mieć co najwyżej
    do ich montażu już w domu. Trzeba montażystom po prostu patrzeć na ręce
    i kontrolować jak i co robią, ale to kwestia już konkretnych ludzi,
    którzy przyjdą do Ciebie montować.
    Aha, ja mam meble drewniane, nie wiem, jak tam z meblami z płyty.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2009-08-05 13:39:40
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Ja mam z systemu KENT kuchnię z frontami drewnianymi jak na tą cenę
    naprawdę są niezłe. Jeden minus który już się objawił po roku używania
    odszedł od ciepła laminat z czoła blatu obok pieca ale to dało się
    przewidzieć. Poza tym zrobione są z głową łatwe do skręcenia i było nie
    było w miarę tanie. Da się do nich dokupić części zamienne. Na dzień
    dzisiejszy mam je 2 lata i trochę i jestem zadowolony. Szczególnie że
    BRW co jakiś czas robi promocję i za całą kuchnię dałem niecałe 1700 zł
    poza promocją ponad 2000 kosztuje a to już są 300 do okapu :)

    aha jeszcze jedna rzecz właśnie jeśli chodzi o okap ciężko dostać szafkę
    50 nad okap do tego systemu a właściwie to jej nie ma.....

  • 5. Data: 2009-08-07 10:02:06
    Temat: Re: Kuchnie z Black Red Why BRW - opinie ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Te wszystkie gówniane firmy mają bardzo krótkie szuflady w dolnych szafkach,
    oszczędzają ciury z 80 groszy na 15 cm głebokości szuflady, niewykorzystana
    przestrzeń i niebezpiecznie, gdy ktoś przyjdzie z "normalnej" kuchni (np. głebokie
    szafki i szuflady Ikea czy szuflady oparte na zestawach okuć Blum lub podobnych).
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-08-07 19:12:37
    Od: medea <e...@p...fm>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > czy szuflady oparte na zestawach okuć Blum lub podobnych).

    BRW mają okucia Blum (przynajmniej jest taka opcja), więc nie wprowadzaj
    w błąd. Szuflady mają pełen wysuw.

    Ewa