  • 1. Data: 2009-08-05 09:12:56
    Temat: Meble skorzane a kaloryfer
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Kupilem sobie komplet wypoczynkowy ze skory cielecej. W instrukcji
    napisane jest ze nie moze on stac blizej niz 0,5 m od kaloryfera. U mnie
    niestety nie moge zapewnic takiej odleglosci. Czy z doswiadczenia wiecie
    moze co sie moze stac? Skora sie rozeschnie czy cos podobnego? A moze na
    tyl kanapy dac cos w rodzaju folii aluminiowej?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-08-05 09:21:05
    Temat: Re: Meble skorzane a kaloryfer
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze co sie moze stac? Skora sie rozeschnie czy cos podobnego? A moze na
    > tyl kanapy dac cos w rodzaju folii aluminiowej?

    Ekran dobra rzecz. A skórę trzeba pielęgnować np. emulsją z wody i żółtek.

  • 3. Data: 2009-08-06 07:05:26
    Od: " Beata" <s...@W...gazeta.pl>

    Piotr napisał(a):

    Czy z doswiadczenia wiecie
    > moze co sie moze stac? Skora sie rozeschnie czy cos podobnego? A moze na
    > tyl kanapy dac cos w rodzaju folii aluminiowej?

    Każda skóra z czasem w użykowaniu wysycha, przy kaloryferze wiadomo -
    szybciej. Połóż sie pod kaloryferem i nie używaj kremu na twarz, a sam
    zobaczysz:)
    U mnie stała kanapa ze świńskiej skóry 10 cm od kaloryfera, bo nie było
    innego wyjścia. Używałam do pielęgnacji bezbarwnej pasty do skór, na tył
    kanapy nakładałam tej pasty więcej i częściej, niż na część oddaloną od
    kaloryfera. Stała ok. 6 lat w tym samym miejscu - bez śladów jakichkolwiek
    zniszczeń temperaturowych.

    Pozdrawiam,
    Beata

  • 4. Data: 2009-08-06 08:02:50
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Thu, 06 Aug 2009 07:05:26 +0000, Beata wrote:

> [...]
    > kaloryfera. Stała ok. 6 lat w tym samym miejscu - bez śladów jakichkolwiek

    Dawniej Amway miał w ofercie środek do konserwacji skóry doskonały.
    Teraz można kupić w sklepach mysliwskich impregnaty i środki
    konserwujące do obuwia i skór. Przed zastosowaniem jakiegokolwiek
    środka trzeba go wypróbować w miejscu mało widocznym.