  • 21. Data: 2016-02-02 12:33:15
    Temat: Re: montaż regipsów
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-29 20:53, Budyń wrote:
    > potrzebuje jakos fajną instrukcje montaz stelazy pod regipsów, równiez na poddaszu.
    Pewnie ktos ma jakiegos linka w zasobach.

    > Niby pełno tego ale...

    Coś takiego leży u mnie:
    https://www.dropbox.com/s/smanvnrvrb0oudp/plyty_gk.p
    df?dl=0

    Może się przyda.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2016-02-03 00:09:54
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 01:08:06 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > To jest podstawa :-) Nie uzywaj absolutnie: siatki, tasm papierowych i innego
    > gowna, ktore beda ci probowali wcisnac w hurtowni, bo pan zdzisiek tak od
    > zawsze robi i nie peka (przez pierwszy tydzien, potem juz nie wiedza :P
    >
    > Tylko tuff-tape!

    Krawędzie fabryczne (te zaokrąglone) robiłem na straitflex - milutko.

    Krawędzie cięte plus brzegi przy ścianie na zwykłej taśmie papierowej, bo praktycznie
    nie ma grubości.

    Mid-flex już trochę bardziej pancerna, zrobiłem z niej łączenie skos-sufit, trzeba
    było grubiej rzucić gipsem żeby nie wystawała wkładka usztywniająca.

    Co do reszty to chyba tak samo mam.