  • 1. Data: 2010-08-29 19:54:36
    Temat: naczynia
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Chciałem się Was poradzić: nie mam kasy na garnki i patelnie Zeptera czy
    Philipiaka. Czy można kupić coś, co znacznie przewyższa jakością
    hipermarketową chińszczyznę, i jednocześnie jest sporo tańsze od
    wymienionych Zeptera czy Philipiaka? Najlepiej, żeby można było kupić
    pojedyńczo?

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 2. Data: 2010-08-29 20:12:15
    Temat: Re: naczynia
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-08-29 21:54, Chiron pisze:
> [...]
    > hipermarketową chińszczyznę, i jednocześnie jest sporo tańsze od
    > wymienionych Zeptera czy Philipiaka? Najlepiej, żeby można było kupić

    Nie wiem wprawdzie, o jakie garnki Zeptera Ci chodzi, bo mają chyba dość
    duży wybór, ale jeżeli nie musisz kupić czegoś pilnie, to radzę zaglądać
    do Lidla. Tam miewają od czasu do czasu garnki i patelnie, które
    wyglądają całkiem przyzwoicie. Jedną patelnię nawet raz kupiłam i poluję
    teraz na taką płytką do naleśników.

    Ewa

  • 3. Data: 2010-08-29 20:13:50
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

> [...]
    > hipermarketową chińszczyznę, i jednocześnie jest sporo tańsze od
    > wymienionych Zeptera czy Philipiaka? Najlepiej, żeby można było kupić

    Przecież Philipiak to chińszczyzna.

  • 4. Data: 2010-08-29 20:22:01
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    Chiron pisze:
> [...]
    > hipermarketową chińszczyznę, i jednocześnie jest sporo tańsze od
    > wymienionych Zeptera czy Philipiaka? Najlepiej, żeby można było kupić

    IKEA

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 5. Data: 2010-08-29 20:24:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 21:54:36 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > hipermarketową chińszczyznę, i jednocześnie jest sporo tańsze od
    > wymienionych Zeptera czy Philipiaka? Najlepiej, żeby można było kupić

    Zepter i Filipiak to bezsens. Nawet gdybym spała na grubej kasie, to nie
    kupiłabym, bo ceny tych naczyń (jak innych rzeczy podobnego typu) są wzięte
    z Księżyca.
    Polecam garnki Tescoma. SUPER.
    Choc także nie są tanie, no ale warte swojej ceny, kilkakrotnie tańsze (i
    lepsze) od Zepterów i Filipiakow razem wziętych. Mam pojedyncze
    egzemplarze, od lat służą, są niezniszczalne, proste w formie i po prostu
    bezkonkurencyjne.
    Tu strona z tymi garnkami:
    http://www.tescomasklep.pl/index.php?cPath=149
    A tu seria Practica, którą polecam... z własnej praktyki :-)
    http://www.tescomasklep.pl/index.php?cPath=149_22_52
    8
    Uchwyty się nie nagrzewają, choć sa metalowe, poza tym dzięki temu, że są
    metalowe uchwyty, można te garnki użytkowac w piekarniku i choćby na
    ognisku, nic im nie będzie, POLECAM tę własnie serię szczerze. Do kupienia
    pojedyncze egzemplarze i komplet - polecam komplet, bo od chwili kupienia
    pierwszego gara z tej serii sama o nim myślę - gdyby tylko nie mnogość
    moich innych garów, wcześniej kupionych...

  • 6. Data: 2010-08-29 20:29:54
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > całkiem przyzwoicie. Jedną patelnię nawet raz kupiłam i poluję teraz na

    Skoro polecasz...jednak ja też kiedyś kupiłem u nich- i już ich nie mam.
    Słyszałem o firmowych garach, ze szlachetnej stali tej samej, co Zepter, ale
    o połowę tańsze. Szukam czegoś na dłużej. Jeśli chodzi o tę patelnię z
    Lidla- to masz jakieś jej parametry (może kod PLU)?

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 7. Data: 2010-08-29 20:30:44
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Przecież Philipiak to chińszczyzna.

    Nie wiedziałem- jednak za taką kasę? No cóż- oni też robią luksusowe rzeczy.

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 8. Data: 2010-08-29 20:36:30
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    > pierwszego gara z tej serii sama o nim myślę - gdyby tylko nie mnogość
    > moich innych garów, wcześniej kupionych...

    Dzięki- chyba coś z tego wybierzemy. Ale pilnie potrzebujemy patelni- czy
    któraś z tych stalowych jest godna polecenia?
    to:
    http://www.tescomasklep.pl/product_info.php?cPath=14
    9_46_598&products_id=481

    cena niewysoka- to fakt. Co o tym myślisz?

    --
    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 9. Data: 2010-08-29 20:40:24
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-08-29 22:29, Chiron pisze:

    > Skoro polecasz...jednak ja też kiedyś kupiłem u nich- i już ich nie mam.

    Hm, ja je tylko na oko oceniałam i to nie były żadne komplety garnków,
    tylko pojedyncze garnki.

    > Słyszałem o firmowych garach, ze szlachetnej stali tej samej, co Zepter,
    > ale o połowę tańsze. Szukam czegoś na dłużej. Jeśli chodzi o tę patelnię
    > z Lidla- to masz jakieś jej parametry (może kod PLU)?

    Bywają u nich patelnie z tytanową powłoką. Jedną mam już kilka lat
    (przynajmniej 3 lata) i cały czas się świetnie trzyma. Jest lepsza od
    teflonowej. Kodu oznaczonego PLU nie widzę, są jakieś numery na niej,
    ale nie wiem, czy to ten kod. Co chyba dość istotne - produkowana we
    Włoszech, nie w Chinach.

    Ewa

  • 10. Data: 2010-08-29 20:57:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 22:36:30 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > http://www.tescomasklep.pl/product_info.php?cPath=14
    9_46_598&products_id=481

    > cena niewysoka- to fakt. Co o tym myślisz?

    Nie wiem, choc w ogóle każdy garnek Tescomy obecnie kupiłabym "w ciemno".
    Jeśli chodzi o patelnie - sama mam Zelmera, polecam, kupuj w ciemno to:
    http://www.zelmer.pl/patelnie_garnki/patelnie/pateln
    ie_composium/
    BEZ teflonu, świetne wykonanie i materiały. Dno i ścianki dosyć grube, w
    sam raz, dzieki czemu te patelnie nie są zbyt cieżkie dla damskiej ręki,
    ale i nie za lekkie, świetnue wyważone; to wielka zaleta.