  • 1. Data: 2016-04-26 12:56:07
    Temat: nie moge kupic domu na zadupiu?
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    Czy naprawdę nie mogę kupić domu z dala od innych zabudowań z dojazdem
    polnym lub leśnym?
    jest prąd, jest wodociąg, jest szambo - ale drogi publicznej nie ma.

    kolezanka, ktora jest prawnikiem mowi mi, ze nie ma mowy bo:
    bank nie udzieli kredytu
    umowa na kupno domu bez drogi jest niewazna
    nie dostane od gminy pozwolen na wymiane dachu i nic z tych rzeczy do
    remontu

    faktycznie tak jest?

  • 2. Data: 2016-04-26 13:18:36
    Temat: Re: nie moge kupic domu na zadupiu?
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 12:56:11 UTC+2 użytkownik doktorek napisał:
    > faktycznie tak jest?

    pierwsze słyszę, brzmi jak bullshit

    chociaż...
    http://www.rp.pl/artykul/320390-Bez-dostepu-do-drogi
    -sprzedaz-niewazna.html

    --
    bajcik

  • 3. Data: 2016-04-26 13:50:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > umowa na kupno domu bez drogi jest niewazna
    > nie dostane od gminy pozwolen na wymiane dachu i nic z tych rzeczy do

    moze i jest. Ale wywalanie sporej kasy na nieruchomosc bez formalnego dojazdu jest
    srednio rozsądne. Załatw służebnosc przejazdu to kupisz. A jesli przy ustanawianiu
    słuzebnosci bedą kłopoty to bedziesz wiedzial dlaczego nie warto było kupic :)

    b.

  • 4. Data: 2016-04-26 13:53:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 12:56:11 UTC+2 użytkownik doktorek napisał:
    > Czy naprawdę nie mogę kupić domu z dala od innych zabudowań z dojazdem
    > polnym lub leśnym?

    A do kogo nalezy to pole, czy las?
    A jak ten ktos postawi plot to jak dostaniesz sie do domu - helikopterem? :)
    A jak zaslabniesz to jak dojedzie do Ciebie karetka, czy straz?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-04-26 16:51:42
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    Adam, mnie nie chodzi i dojazd w stylu Camel Trophy gdzie trzeba jechac na
    wyciagarkach tylko o twarda droge, szutrowa na skraju lasu w odleglosci
    200-300 metrow od drogi asfaltowej.
    Ostatnio nie moglem kupic domu w miejscu, ktore bardzo mi sie podobalo bo
    droga do niego prowadzila miedzy polami. Byla to droga zaznaczona na mapach,
    o twardym podlozu dlugosci 40 metrow od asfaltu. Droga polna wiec nie
    dostalem kredytu. Normalnie sie ta droga od zawsze do posesji dojezdzalo i
    nadal dojezdza.
    Tylko niestety w wolnym kraju nie bedzie to moja posesja a obecni
    wlasciciele jej nie sprzedadza bo nawet gdyby mieli gotowke to zgodnie z
    informacjami z posta powyzej kolegi Krzysztofa notariusz odmowi im
    podpisania umowy.
    ech ... :(
    za pozno sie odważylem by chciec kupic dom :(

  • 6. Data: 2016-04-26 19:52:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 16:52:39 UTC+2 użytkownik doktorek napisał:
    > Adam, mnie nie chodzi i dojazd w stylu Camel Trophy gdzie trzeba jechac na
    > wyciagarkach tylko o twarda droge, szutrowa na skraju lasu
    Do kogo ta droga należy?
    > Ostatnio nie moglem kupic domu w miejscu, ktore bardzo mi sie podobalo bo
    > droga do niego prowadzila miedzy polami. Byla to droga zaznaczona na mapach,
    > o twardym podlozu dlugosci 40 metrow od asfaltu.
    Do kogo należała
    >Droga polna wiec nie dostalem kredytu.
    Czy polna czy asfaltowa to akurat banku nie obchodzi.
    Ważne kto ma prawo po niej jeździć.

  • 7. Data: 2016-04-27 17:29:26
    Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru>

    W dniu 2016-04-26 o 16:51, doktorek pisze:
> [...]
    > podpisania umowy.
    > ech ... :(
    > za pozno sie odważylem by chciec kupic dom :(

    Nie kupuj domu na zadupiu z 300 metrową drogą bo zimą możesz nie
    wyjechać przez kilka miesięcy jak dużo śniegu spadnie:)

    --
    Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.